حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی رونمایی نشده Oppo A53s وارد لیست فروش آمازون شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در حالی که هنوز گوشی Oppo A53s به صورت رسمی معرفی نشده است، وبسایت آمازون در آلمان این گوشی را با مشخصات کامل روی سایت خود آپلود می‌کند.

البته که این شرایط کمی عجیب غریب است اما اتفاق نادری در صحنه گوشی‌های هوشمند به حساب نمی‌آید. این اتفاق که در دنیای تکنولوژی نشت اطلاعات نام دارد اکنون برای  گوشی رونمایی نشده Oppo A53s اتفاق افتاده است. این گوشی که هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است،اکنون در لیست فروش بخش آلمانی وب‌سایت Amazon  قرار گرفته است. در این پست مجموعه کامل مشخصات این گوشی نوشته شده است، از جمله تصاویر بسیار واضح تلفن‌همراه و همچنین قیمت پیش خرید 189 یورو و تاریخ انتشار رسمی 13 اکتبر.

 با توجه به اطلاعات منتشر شده در این سایت، به نظر می‌رسد گوشی Oppo A53s کاملاً مشابه Oppo A53 معمولی است که اواخر ماه گذشته در هند رونمایی شد. البته می‌توانیم اینطور فرض کنیم که شاید فروشگاه رسمی Oppo در آمازون آلمان در مشخصات ذکر شده اشتباه کرده باشد البته از آنجا که مانیتور گوشی A53s به وضوح در تصاویر محصول قابل مشاهده است، این احتمال بسیار ضعیف است و بیشتر به نظر می‌رسد این شرکت با استفاده از سیاست معرفی محصول قبل از رونمایی این اقدام را انجام داده باشد زیرا Oppo A53 در اروپا یا حداقل آلمان به سادگی A53 نامیده می‌شود. 

ما بیشتر احتمال دوم را محتمل می‌دانیم زیرا ساعاتی پیش نیز این گوشی با نام Oppo A32 در چین رونمایی شد. در نتیجه ما احتمال می دهیم نام های مختلف برای این گوشی الزاما نشان‌دهنده مدل‌های مختلفی نخواهد بود و همان Oppo A35 که در هند رونمایی شد قرار است در اروپا نیز عرضه شود.

گوشی A53s با داشتن قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با کیفیت +HD و سرعت به‌روزرسانی تصویر 90 هرتز ، یک باتری 5000 میلی آمپری و داشتن یک پورت USB-C که با شارژر 18 وات شارژ می‌شود، چینش دوربین اصلی سه گانه ، متشکل از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلوی گوشی است. از ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به چیپ‌ست اسنپدراگون 640 با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا اشاره کرد.

متأسفانه، به هر دلیلی، در اطلاعات منتشر شده در آمازون آلمان مقدار RAM این گوشی مشخص نشده است. اگر واقعاً این تئوری درست باشد که Oppo A53s همان گوشی OppoA53 باشد احتمال می‌دهیم این‌گوشی با سطح حافظه بالاتری نسبت به چیزی در حال حاضر ارائه می شود، عرضه شود – در حال حاضر گوشی Oppo A53 با داشتن 128G/6G با قیمت ۱۸۹ یورو در اروپاعرضه می‌شود. البته در هند نمونه 64G/4G با قیمتی کمتر معادل ۱۵۰ یورو نیز عرضه می‌شود البته مدل 128G/6G در هند قیمتی معادل ۱۷۵ یورو است.

گوشی Oppo A53s

این تفاوت قیمت ناشی از سیاست‌های اتحادیه‌ی اروپا است. در وب‌سایت آمازون این گوشی در رنگ آبی فانتزی به همراه ایربادزهای بلوتوثی Oppo W31 پیش‌فروش می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر