ایا سامسونگ گلکسی A02 و M02 در راه هستند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بعضی از ویژگی های گلکسی A02 فاش شده است و طبق اطلاعات به دست آمده به نظر می آید که سری A در بعضی کشور ها همان سری M باشد.اطلاعاتی درباره برنامه سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی 0X در دسترس نیست. به نظر می آید که سامسونگ می خواهد لاین گلکسی M و A خود را راه بیندازد و گوشی هایی با سخت افزار ابتدایی را با تغییر نام به بازار های مختلف دیگر عرضه کند.

اخیرا در لیست گواهینامه که توسط وبسایت  Nemko AS منتشر شد، مدل گوشی های  A025F/DS, SM-A025F, SM-M025F/DS, SM-A025M/DS and SM-A025M  به چشم می‌خورد. این مدل گوشی ها بیشتر به سری های گلکسی M02 و A02 مربوط می شوند.  از این حقیقت که این دو گوشی توسط یک شرکت نروژی در یک لیست گواهینامه قرار دارند می‌توان برداشت کرد که  A02 همان M02 است که در بعضی مناطق به این نام معرفی می شود.

بعضی از ویژگی های گلکسی  A02 که در GeekBench نیز فاش شده است به شرح زیر است: رم 2 گیگابایت، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و چیپست  Qualcomm. به نظر می آید که این گوشی دارای نمایشگر LCD  با اندازه 5.7 اینچی با کیفیت HD+ است.

همچنین چیپست  Snapdragon 450 و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی دارد و از حافظه جانبی پشتیبانی میکند و دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی همراه با لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. قیمت این گوشی به احتمال زیاد 130 دلار تخمین زده می شود. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر