گوگل گوشی‌های جدید سامسونگ را با پشتیبانی از گوگل فای و نقشه‌ راه 5G می فروشد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل گوشی‌های متنوع‌تری برای پشتیبانی از شبکه‌ی گوگل فای می‌فروشد و اکنون وب‌سایت فای، ۶ مدل گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰، گلکسی نوت ۲۰ اولترا، گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس، گلکسی اس ۲۰ اولترا و گلکسی A71 5G را با پشتیبانی از شبکه‌ی گوگل دراختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

پیش‌از‌این، کاربران می‌توانستند با خرید گوشی‌های آنلاک‌شده‌ی سری گلکسی سامسونگ به شبکه‌ی فای متصل شوند؛ اما اکنون، گوگل فای این دستگاه‌ها را به ‌صورت مستقیم با پشتیبانی از این شبکه می‌فروشد. قبلا، گوگل فقط گوشی ‌های موتورولا و پیکسل را مجهز به گوگل فای می‌فروخت.

مقاله‌ی مرتبط:

گوگل برای فروش گوشی ‌های سامسونگ تخفیف و هدایایی در نظر گرفته است. افرادی که از سایت گوگل فای گوشی‌های نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا می‌خرند، ۳۰۰ دلار اعتبار شبکه‌ی فای دریافت می‌کنند. همچنین، شبکه‌ی فای سه مدل اس ۲۰ با قیمت ۳۰۰ دلار و مدل A71 5G نیز ۱۵۰ دلار پس از فعال‌سازی شبکه‌ی فای تخفیف دارد.

گوشی‌های یادشده از تمامی امکانات گوگل فای پشتیبانی می‌کنند. ناگفته نماند شبکه‌ی 5G گوگل فای از زیرساخت تی‌موبایل (T-Mobile) استفاده می‌کند. چند ماهی است گوگل فای از فناوری 5G این اپراتور پشتیبانی می‌کند.

گوگل به پشتیبانی فای از شبکه‌ی 5G بیشتر متمرکز شده و این شرکت در بازاریابی‌اش روی نسل پنجم اینترنت تأکید می‌کند. حتی این غول فناوری نقشه‌ی راه جدیدی ارائه می‌دهد که مکان‌های دسترسی به اینترنت 5G با استفاده از شبکه‌ی فای را نشان می‌دهد.

ناگفته نماند گوشی‌های پیکسل ۵ و پیکسل 4A مجهز به فناوری 5G به‌مرور به تمامی بازارها در سراسر دنیا عرضه می‌شود. پیش‌ازاین، کاربران فای برای استفاده از نسل پنجم اینترنت باید گوشی‌ آنلاک‌شده‌ی جداگانه می‌خریدند؛ اما اکنون این غول فناوری مستقیما گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از 5G و شبکه‌ی فای را می‌فروشد تا با تمرکز روی نسل جدید ایترنت، گوگل فای را گسترش دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر