حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قیمت، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

Ott بزرگ‌ترین عرضه کننده بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران و ارائه دهنده خدمات پس از فروش و تعمیرات و کلیه لوازم جانبی و انواع مختلف هندزفری بادیگاردی بیسیم و واکی تاکی مجاز است.


  • بیسیم واکی تاکی مجاز :

Ott بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز که دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که تهیه و استفاده از این واکی تاکی‌های مجاز برای عموم آزاد است و بنا به آپشن و امکانات متنوع، دارای مدل‌های مختلفی از قبیل بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23 ،GP89 یا بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 یا بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD320 ،LPD328 و … است.

لازم بذکر است استفاده از تجهیزات رادیویی بی‌سیم فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ممنوع است.

برای مقایسه برخی از مزایای بیسیم واکی تاکی مجاز نسبت به انواع غیر مجاز می‌توان به امکاناتی از قبیل: داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات بعنوان تنها مرجع صادرکننده مجوز بیسیم واکی تاکی در ایران – دارای ضمانت و خدمات پس از فروش – مجهز بودن به باتری لیتیومی – دارای استاندارد IP مقاومت در برابر گردوغبار، ضربه و رطوبت و دارا بودن برخی امکانات منحصربفرد در برخی مدل‌ها از قبیل مجهز بودن به چراغ قوه و رادیو و قابلیت شارژ با کابل USB اشاره کرد.


  • بیسیم واکی تاکی حرفه‌ای (آنالوگ و دیجیتال ) :

Ott بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز حرفه‌ای باند فرکانس UHF ،VHF که دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که تهیه و استفاده از این واکی تاکی های مجاز نیازمند اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و دارای مدل‌های مختلفی از قبیل بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA و کنوود KENWOOD و هایترا Hytera و سپورا SEPURA و … است.

ott

 لازم بذکر است تنها دارندگان مجوز از سازمان تنظیم مقررات می‌توانند از بیسیم واکی تاکی حرفه‌ای یادشده استفاده نمایند.

 فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز :

Ott بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز خواهشمند است برای مقایسه و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز از فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی بازدید کنید. فروشگاه اینترنتی Ott برای یک خرید امن دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و درگاه پرداخت بانک ملت است.

ott

  امروزه باتوجه‌به توسعه روز افزون عصر ارتباطات تمامی امور اداری و اجرایی در کلیه اماکن تولیدی، صنعتی، عمرانی و … برای پیشبرد اهداف خود نیازمند برقراری ارتباط بین کلیه پرسنل مدیریتی، اداری و اجرایی هستند که این امر تنها با استفاده از بیسیم های واکی تاکی یا همان بیسیم دستی محقق می‌گردد که می‌توان آن‌ها را در دو دسته بیسیم واکی تاکی مجاز و بیسیم واکی تاکی حرفه‌ای تقسیم‌بندی کرد.

لازم بذکر است کلیه واکی تاکی‌های مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند.

خواهشمند است برای خرید یا دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott بزرگ‌ترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران ازطریق شماره تماس‌های ذیل یا بازدید از وب سایت Ott با ما در ارتباط باشید.

Websit: www.ott.ir

Phone Number: 021-66384022

E_mail: [email protected]

Instagram: Ott.Co

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر