فروش ویژه محصولات هواوی در نمایندگی کوروش

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌مناسبت افتتاح فروشگاه رسمی هواوی در پاساژ کوروش، مشتریان محترم می‌توانند به‌ازای خرید نقدی گوشی و تبلت و لپ‌تاپ هواوی، از شرکت هواوی تخفیف ویژه به‌همراه هدایای مشخص دریافت کنند.

فروشگاه مرکزی هواوی در ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ در تهران، پاساژ کوروش، نبش خیابان پیامبر اعظم با حضور نمایندگان شرکت هواوی در ایران بازگشایی شد. این فروشگاه یکی از مراکز فروش بزرگی است که انواع محصولات هواوی از‌جمله گوشی هواوی، لپ‌تاپ هواوی، تبلت هواوی و… را به همشهریان عزیز تهرانی ارائه می‌دهد.

خدمات فروشگاه مرکزی هواوی در پاساژ کوروش

گوشی و تبلت از مرکز فروش هواوی در غرب تهران به تمام نقاط کشور ‌رایگان ارسال می‌شود. جشنواره‌های فروش هواوی نیز فرصتی برای تمام هم‌وطنان در سراسر ایران فراهم کرده‌اند تا علاوه‌بر خرید محصول مدنظر، از هدایای متعدد نیز بهره‌مند شوند. محصولات عرضه‌شده در این فروشگاه به‌صورت رجیستر‌شده و همراه‌با گارانتی معتبر دردسترس مشتریان عزیز قرار می‌گیرند.

huaweiiranofficial-2

گوشی‌های هواوی

یکی از گوشی‌های مدرن هواوی موجود در این نمایندگی، Huawie nova 5T است که رنگ‌بندی زیبا و متنوعی دارد. با در دست گرفتن این گوشی هواوی، حضور در فضایی بی‌پایان را حس می‌کنید. تضاد میان سایه‌روشن‌ها در بدنه گوشی هواوی، تأثیر جلوه‌های متفاوت بر بدنه را به‌خوبی به‌تصویر کشیده است. این گوشی هواوی جزو گوش‌های ارزان‌قیمت به‌حساب نمی‌آید؛ اما امکان خرید اقساطی آن نیز برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

تبلت‌های هواوی

تبلت  MediaPad T5 نیز یکی از تبلت‌های موجود در این فروشگاه است که طراحی بسیار ظریف و زیبایی دارد. در دست گرفتن این تبلت ۴۶۰ گرمی بسیار راحت است و حتی می‌توانید آن را با یک دست نگه دارید. با خرید تبلت‌های هواوی از مرکز فروش هواوی در پاساژ کوروش از هدایای متعددی می‌توانید بهره‌مند شوید.

huaweiiranofficial-3

لپ‌تاپ‌های هواوی

لپ‌تاپ میت بوک ایکس پرو 2020 هواوی تعریفی کاملا جدید از لپ‌تاپ ارائه کرده است. صفحه‌نمایش 3K FullView با نسبت صفحه به بدنه ۹۱ درصد، جزئیات را با وضوح چشمگیر و رنگ‌هایی کاملا واقعی و طبیعی نمایش می‌دهد.

مزایای خرید گوشی هواوی از فروشگاه مرکزی

شما با مراجعه به مرکز فروش گوشی هواوی در مجمتع تجاری کوروش یا وب‌سایت این فروشگاه، می‌توانید جدیدترین مدل‌های گوشی هواوی را بخرید. از مزایای خرید گوشی از فروشگاه هواوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • ۱۰۰ درصد تضمین بازگشت وجه
  • پشتیبانی حرفه‌ای کارکنان فروشگاه
  • انجام خدمات پس از فروش حرفه‌ای به‌دست تیم خبره (تعمیرات خارج از گارانتی)
  • امکان خرید اقساطی گوشی هواوی

خرید اقساطی محصولات هواوی در مرکز فروش هواوی

باتوجه‌به تورمی که این روزها تمام هم‌وطنانمان درک می‌کنند، خرید اقساطی محصولات هواوی با کارمزد بسیار اندک و اقساط درازمدت یکی دیگر از اقدامات این مجموعه برای تسهیل هرچه‌بیشتر خرید برای مشتریان است. شما دوستداران برند هواوی در ایران می‌توانید به‌صورت مستقیم با حضور در فروشگاه یا ازطریق وب‌سایت فروشگاه مرکزی هواوی انواع تلفن‌همراه‌ را با کارمزد ماهانه کمتر از ۱ درصد بخرید. یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی از فروشگاه هواوی، امکان بازپرداخت اقساط در درازمدت است.

تلفن: ۴۴۹۷۲۳۰۲ و ۴۴۹۷۲۳۰۳

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر