آشنایی با نرم افزار CRM دیدار؛ راهکاری برای صاحبان کسب‌وکار

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کسب‌وکار‌های مختلف برای افزایش بهره‌وری نیاز دارند تا با پیروی از روش‌های جدید در بخش فروش، تأثیرگذاری و ارتباط خود با مشتریان را بهبود ببخشند. به‌عنوان شمایی کلی از بخش فروش، بسیاری از مشتریان به‌عنوان مشتریان بالقوه یا به‌اصطلاح فرصت قرار دارند و باید با مدیریت صحیح و هدفمند به مشتریان خوب یا ثابت تبدیل شوند. بنا به روش‌های متعدد موجود در دنیای کسب‌وکار، تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل، یکی از وظایف نرم‌افزار CRM است.

سی آر ام (CRM) یا مدیریت ارتباط با مشتری، تعاملات بین شرکت با مشتریان را به‌منظور بهبود ارتباط با آن‌ها و ایجاد سود بیشتر ایجاد می‌کند؛ اصولا زمانی‌که در ارتباط با CRM صحبت می‌شود، منظور‌ ابزاری است که امکاناتی ازقبیل مدیریت اطلاعات اشخاص و شرکت‌ها، کاریز فروش، فعالیت‌ها، گزارش‌ها و بسیاری امکانات دیگر را دارد.


برای آشنایی بیشتر با نرم‌افزار CRM دیدار، در‌ادامه همراه معرفی ویدئویی باشید:

تماشا در آپارات


آیا شما با نرم‌افزار‌های CRM آشنا هستید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر