حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پوشش زنده ویدئویی تک تایمز از رویداد Hi, Speed و معرفی آیفون 2020 اپل [سه‌شنبه ۲۲ مهر ساعت ۲۰:۳۰]

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دومین رویداد مهم اپل در پاییز ۲۰۲۰ که شعار «سلام، سرعت» (Hi, Speed) برای آن انتخاب شده است چند روز دیگر به‌صورت رسمی برگزار می‌شود. مهم‌ترین اتفاقی که قرار است در جریان برگزاری رویداد پیش ‌رو رخ دهد، بدون شک رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ است. اپل درکنار گوشی آیفون ۱۲، چند محصول دیگر نیز برای معرفی دارد. 

اپل همه‌ساله نسل جدید گوشی‌های آیفون را در اواخر شهریور معرفی می‌کند؛ بااین‌حال امسال اوضاع فرق داشت. دنیاگیری ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلاتی جدی در زنجیره‌ی تأمین محصولات اپل شد و این شرکت به ‌هنگام اعلام جدیدترین گزارش مالی خود، گفت آیفون‌های ۲۰۲۰ چند هفته دیرتر از حالت معمول از راه می‌رسند. اپل اواخر شهریور رویدادی با شعار Time Flies برگزار کرد؛ اما این رویداد روی آیپد و اپل واچ متمرکز بود. با درنظرگرفتن معرفی نسل جدید آیپد و اپل واچ، انتظار داریم رویداد Hi, Speed اپل تمرکز ویژه‌ای روی آیفون و مک داشته باشد. آن‌طور که شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند، اپل در پی معرفی و عرضه‌ی چهار مدل آیفون جدید است: آیفون ۱۲ مینی،‌ آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس (Apple iPhone 12 Pro Max). در ابتدا گفته می‌شد مدل پایه آیفون ۱۲ نام دارد؛ اما شایعه‌های جدید، نام این گوشی را آیفون ۱۲ مینی اعلام می‌کنند. 

این بار قصد داریم به پاس همراهی شما در پوشش زنده، قرعه‌کشی‌ داشته باشیم. کافی است از همین حالا تا انتهای رویداد اپل در سه‌شنبه شب به صفحه‌ی اینستاگرام تک تایمز بروید و در پست مشخص‌شده برای پوشش زنده رویداد، کامنت خود را ثبت کنید تا در جریان پخش زنده در قرعه‌کشی یک ایرپاد نسل ۲ از طرف فروشگاه اپل استور آی‌تک شرکت کنید.


تماشا در اینستاگرام


پوشش متنی رویداد اپل برای معرفی آیفون‌های ۲۰۲۰:

به‌نظر شما اپل در این رویداد چه خواهد کرد؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر