لوازم جانبی موبایل عمده “ایران پخش”

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در این فروشگاه‌ها می‌توان انواع مختلفی از پاوربانک، شارژر موبایل، اسپیکر، هدفون و هندزفری و …را با کیفیت و کارآیی مختلف پیدا کرد.

امروزه باتوجه‌به این نیاز که در سراسر دنیا نیز احساس می‌شود، کمپانی‌های متعدد چینی شروع به تولید و گسترش طیف گسترده‌ای ازین لوازم کرده‌اند که در بسیاری از موارد حتی مغازه‌دارن و فروشندگاه لوازم موبایل نیز با بیشتر آن‌ها آشنا نیستند یا در برخی مواقع کالایی را که نیاز دارند، نمی‌توانند به‌راحتی پیدا نمایند.

در بسیاری از مواقع مغازه داران و فروشندگان عمده نیاز به مرجعی دارند تا با این اجناس جدید، خصوصیات فنی و کارآیی آن‌ها آشنا شوند که این امر در بازار فیزیکی نیاز به صرف هزینه و وقت بسیار زیاد دارد.

ایران پخش طی چندین سال حضور در بازار واردات لوازم جانبی موبایل، پخش و فروش عمده و باتوجه‌به شناخت و نیاز بازار اقدام به ایجاد بستری کرده است تا مغازه داران و خریداران عمده در سراسر ایران بتوانند به‌راحتی با تنوعی بی‌نظیر از محصولات روز دنیا و برندهای بسیار متنوع آشنا شوند.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

در سایت بازرگانی ایران پخش کالاها دارای توضیحات کوتاه، توضیحات کامل و آلبوم عکس کامل از رنگبندی و تمامی جزئیات هستند تا بتوان به‌راحتی کالا را از زوایای مختلف بررسی کرد.

تیم تولید محتوای این مجموعه به‌صورت کامل تمامی مشخصات و امکانات و حتی متریال و جنس بدنه‌ی کالا را بررسی می‌کنند و با توضیحات بسیار کامل کاربران را با خصوصیات اجناس آشنا می‌سازند.

همکاران و کاربران می‌توانند به‌راحتی کلیه ی محصولات را تنها با چند کلیک ساده با هم مقایسه نمایند.

بازرگانی ایران پخش واردکننده‌ی لوازم جانبی موبایل از چین، سعی کرد تا از برندهای مختلف، با کیفیت و قیمت‌های متنوع را در تیراژ بالا موجود کند.

کالاهای این مجموعه در 3 کیفیت ORGINAL ، High Copy و COPY موجود هستند که برای هر محصول کاملا مشخص شده‌اند و حتی تفاوت های آن‌ها نیز به تفسیر شرح داده شده است.

در این فروشگاه کالاها در شاخه های زیر موجود هستند:

  1. پاوربانک عمده
  2. اسپیکر عمده
  3. شارژر عمده
  4. هدفون و هندزفری عمده
  5. و…

کلیه ی موارد فوق از برندهای مختلف لوکس تا برندهای ارزان‌قیمت به تفکیک برند و مدل موجود هستند.

اسپیکرها یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش لوازم جانبی موبایل هستند که در بازار نیز دارای تنوع بالایی هستند.

این محصول باتوجه‌به ویژگی‌های فنی، کیفیت ساخت، برند و … دارای قیمت‌های متنوع و کارآیی مختلف هستند.

در ایران پخش، برندهایی چون JBL  ZEALOT  Wster   W-king و … که جزو برندهای شناخته شده و با کیفیت هستند، موجود هستند. همچنین برخی دیگر از مدل‌های پرفروش و ارزان‌قیمت مانند T&G  JBL های کپی و … نیز در این فروشگاه به چشم می خورند تا پاسخگوی تمامی نیاز بازار باشد.

در فروشگاه آنلاین ایران پخش، تنوع بسیار بالایی ازتمامی برندهای فوق در تیراژ بسیار بالا موجود است و برای خرید عمده اسپیکر می‌توان به‌راحتی با چند کلیک و مقایسه ی محصولات خریدی آسان را با نازلترین قیمت تجربه کرد.

شارژرها که تشکیل شده از کابل و کلگی شارژر هستند جزو لوازم مصرفی هستند و باتوجه‌به مصرف روزانه از آن‌ها، زودتر از دیگر لوازم خراب می‌شوند. به همین دلیل می‌توان پرفروش‌ترین کالا را محصولات همین شاخه دانست.

کابل‌ها در سه نوع کلی به بازار عرضه می‌شوند:

  1. Type-C
  2. Android
  3. Lightning

هر سه نوع بالا دارای 3 کیفیت ؛ ORGINAL  High Copy و Copy هستند که با بسته‌بندی های متنوع و در طول های مختلف مثلا 1 متری، 2 متری و … به بازار عرضه می‌شوند.

کابل ها علاوه بر برندهای اصلی مثل ؛ سامسونگ ، اپل ، هواوی و شیائومی و …  از برند های دیگری مانند Ldnino ،Earldom،Yesido و … نیز درفروشگاه ایران پخش موجود هستند.

برای خرید عمده شارژر به‌راحتی می‌توان تمامی محصولات بالا را در سایت فروشگاه مشاهده کرد و با مقایسه نوع و خصوصیات کالا و قیمت و بسته به نیاز، خریدی مطمئن را انجام داد.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل به‌صورت عمده:

همکاران و خریداران لوازم جانبی عمده می‌توانند به‌راحتی در هر زمان و در سراسر ایران محصولات مدنظر خود را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایند و ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پس از ثبت سفارش، کالا را در شهر خود دریافت نمایند.

تیم پشتیبانی و فروش این مجموعه نیز مشاوره‌ی تخصی برای خریدی بهتر و متناسب با نیاز ارئه می‌دهند و خریداران نیز می‌توانند در صورت نیاز سوالات تخصصی و فنی خود را ازین مشاورین بپرسند.

کلیه‌ی قیمت‌های درج شده در سایت، قیمت همکاری لوازم جانبی موبایل هستند و تیم فروش ،فقط و فقط پاسخگوی خریداران عمده و همکاران گرامی هستند.

این فروشگاه دارای نماد الکترونیک است و کاربران می‌توانند خریدی مطمئن، امن و آسان را داشته باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر