samsung display سومین حالت ممکن گوشی های تاشو سامسونگ را طراحی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز –  ثبت اختراع طراحی صفحه نمایشگر سامسونگ توسط samsung display ، سومین حالت ممکن صفحه نمایشگر تاشونده را فاش کرد.این یک حقیقت است که سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو پیشتاز است. غول فناوری کره جنوبی تنها شرکتی است که دو نمونه مختلف از گوشی های تاشو را در دنیا به فروش می رساند. اکنون توسط  samsung display یک حق اختراع برای طراحی ثبت شده است. این شرکت یکی از شرکت‌های سامسونگ الکترونیک از سال ۲۰۱۸ است و سومین حالت ممکن گوشی های تاشو را فاش کرده است . در واقع این گوشی دارای سه قسمت و دو بخش تاشونده است.  

مانند بیشتر ثبت اختراع ها این ثبت اختراع هم توسط LetsGoDigital کشف شده است. سامسونگ این ثبت اختراع را در سپتامبر ۲۰۱۸ همراه با KIPO ثبت کرده است. اما این ثبت اختراع ۲ سال بعد در۶ اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شده است.

نمایشگر تاشونده این گوشی که به سمت بیرون باز می شود دارای دو نقطه تاشوندگی است. این اختراع مشابه نمونه اولیه گوشی تاشونده شیائومی است که در اوایل سال  ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد. این گوشی دارای کیک استند و لولا های محکم تری از گوشی های گلکسی Z FLIP و گلکسی  Z FOLD 2 در حالت FLEX MODE است. همانطور که گفته شد این اختراع توسط samsung display  که ساخت گوشی ها را بر عهده دارد، انجام شده است و نه توسط Samsung Electronics درنتیجه این طراحی شامل دوربین، پورت، اسپیکر و حتی دکمه های کنترل صدا و پاور نمی شود.

 Giuseppe Spinelli طراح گرافیک LetsGoDigital   بعضی از ویژگی های گمشده این گوشی را در رندر سه بعدی خود نشان داده است.

این طراحی ممکن است هیچ وقت مورد قبول واقع نشود چرا که اولا اختراع این طراحی توسط samsung display انجام شده و نه Samsung Electronics و ثانیا این اختراع الان ثبت شده است و اگر Samsung Electronics برنامه ای برای معرفی فرم مشابهی داشته باشد، اصلاحات خاصی در طراحی ایجاد خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر