با هارد درایو اکسترنال AC632 اپیسر آشنا شوید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

برند تایوانی اپیسر یکی از پنج شرکت مطرح دینا درزمینه‌ی تولید حافظه‌های ذخیره‌سازی است. هارددرایو AC632، یکی از جدیدترین هارددرایوهای اپیسر، به‌دلیل مقاومت فراوانش هارددرایو بسیار مناسبی برای استفاده‌هایی فراتر از استفاده‌های روزمره است. اپیسر AC632 پوششی فلزی دارد که علاوه‌بر افزایش ایمنی و مقاومت این هارددرایو، به زیبایی و جذابیت آن نیز افزوده است.‌ همچنین ساختار تعلیق داخلی هم برای AC632 در نظر گرفته شده است که به آن کمک می‌کند ۲،۱۰۰ کیلوگرم فشار را بتواند تحمل کند.

مقاومت دربرابر فشار تنها عاملی نیست که هارددرایو مقاوم باید داشته باشد. مقاومت دربرابر آب نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است که هارددرایو اپیسر AC632 به‌‌دلیل بهره‌مندی از استاندارد IP55 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار نیز مقاوم است. هارددرایو جدید اپیسر از درگاه USB نوع A بهره‌مند است که اپیسر برای اطمینان بیشتر، آزمایش ۱۰،۰۰۰ بار قطعی و وصلی را پشت‌سر گذاشته است. اپیسر AC632 رابط سریع USB 3.1 دارد که امکان انتقال داده تا پنج‌ گیگابایت‌بر‌ثانیه را به کاربر می‌دهد. اپیسر هارددرایو AC632 را در دو نسخه با ظرفیت‌های یک و دو ترابایتی عرضه کرده است که ظرفیت چشمگیری برای ذخیره‌سازی تعداد زیادی عکس، فیلم، سند و صوت است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت متین، نماینده‌ی انحصاری اپیسر در ایران، مراجعه کنید. درادامه، همراه تک تایمز باشید تا در قالب ویدئو با این محصول بیشتر آشنا شوید:


تماشا در آپارات


دیدگاه شما درباره‌ی این هارد اکسترنال چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر