حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

معرفی نرم‌افزاری با امکان ویرایش و سازمان‌دهی فایل‌های پی‌دی‌اف

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اشتراک مادام‌العمر نرم‌افزار PDFBEAR با امکان ویرایش و تغییر فرمت فایل‌های پی‌دی‌اف هم‌اکنون با تخفیفی 90 درصدی تنها به مبلغ 70 دلار قابل‌خرید است.

 

به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، فرمت پی‌دی‌اف یکی از محبوب‌ترین و درعین‌حال قابل‌اتکاترین فرمت‌های به اشتراک‌گذاری تصاویر و اسناد است. بااین‌وجود باید قبول کنیم که کار کردن با این فرمت بسیار دشوار است و همواره نکات منفی زیادی دارد. برای مثال هر زمان که شما بخواهید متنی را اصلاح‌کرده یا چند صفحه‌ای را به آن بیفزایید با فهرستی بی‌پایان از چالش‌های متفاوت روبرو می‌شوید که زمان و انرژی شما را هدر می‌دهد.

 

بااین‌حال به نظر می‌رسد که این مشکل به‌زودی با عرضه نرم‌افزاری به نام PDFBEAR حل خواهد شد. این نرم‌افزار یک راه حال برای سازمان‌دهی و ویرایش فایل‌های پی‌دی‌اف است که تمامی دردسرهای کار کردن با فایل‌های با این فرمت را از بین می‌برد و هم‌اکنون شما می‌توانید با تخفیفی 90 درصدی و تنها با پرداخت 70 دلار اشتراک مادام‌العمر این نرم‌افزار را خریداری کنید.

 

این نرم‌افزار جامع برای کاربران دائمی فایل‌های پی‌دی‌اف و مشتریان گاه‌به‌گاه بسیار کاربردی است و تبدیل، سازمان‌دهی و ویرایش این دسته از فایل‌ها را بسیار آسان می‌کند. همچنین شما می‌توانید بدون نگرانی از بابت معضل قالب‌بندی یا مشکلات تبدیل دسته‌ای از تمامی فایل‌های پی‌دی‌اف خود روی تمام دستگاه‌هایتان محافظت کنید.

 

علاوه بر این شما می‌توانید به‌سرعت فایل‌های پی‌دی‌اف را به فرمت‌های مورداستفاده دیگر نظیر ورد، اکسل، پاورپوینت و JPEG تغییر دهد و با استفاده از قابلیت امنیتی ویژه آن تمامی فایل‌هایی که رویشان کار کرده‌اید را پس از گذشت 60 دقیقه از تاریخ تبدیلشان، حذف کنید.

 

نرم‌افزار PDFBEAR با تمامی پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل‌های اصلی از قبیل ویندوز، مک و لینوکس سازگار است و همچنین به کاربران اطمینان داده شده است که تغییر چندباره فرمت‌ها و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها در دستگاه‌های مختلف به‌هیچ‌عنوان از کیفیت آن‌ها نمی‌کاهد.

 

شما همچنین با خرید این اشتراک می‌توانید برای فایل‌های تبدیل شده حافظه نامحدود ابری داشته باشید و به‌این‌ترتیب می‌توانید هزینه پرداختی برای نگه‌داری فایل‌ها در حساب‌های مختلف ابری که حتی ممکن است امنیت آن‌ها را نیز به خطر بیندازد، پس‌انداز کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر