حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دوربین کانن EOS M50 Mark II با قیمت ۵۹۹ دلار معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کانن روز گذشته دوربین ای او اس ام ۵۰ مارک ۲ (Canon EOS M50 Mark II) را معرفی کرد که در دسته‌ی دوربین‌های بدون آینه جای می‌گیرد. قیمت دوربین جدید کانن در ایالات متحده برابربا ۵۹۹ دلار است و EOS M50 Mark II هم‌اکنون برای پیش‌خرید ازطریق آمازون و Adorama و B&H دردسترس قرار دارد. در دوربین M50 Mark II شاهد استفاده از همان حسگر ۲۴ مگاپیکسلی APS-C که در مدل پیشین استفاده شده بود، هستیم. مدل پیشین دوربین جدید کانن یعنی EOS M50 یکی از محبوب‌ترین دوربین‌های فرمت APS-C محسوب می‌شود و کاربران زیادی دارد.

بخش پشتی دوربین APS-C کانن EOS M50 Mark II نمایشگر LCD و منظره یاب

سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل (Dual Pixel) در مدل جدید بهبود یافته تا امکان پایش چشم را در تصاویر عادی و ویدئوها ارائه دهد. به‌علاوه کاربران Canon EOS M50 Mark II می‌توانند ویدئوها را به‌صورت عمودی ضبط و ازطریق اتصال اینترنت گوشی هوشمند به‌صورت زنده در یوتیوب استریم کنند.

دوربین EOS M50 Mark II قرار است در اواخر ماه نوامبر ۲۰۲۰ (اوایل آذر ۱۳۹۹) با قیمت ۵۹۹ دلار برای بدنه عرضه ‌شود؛ کیت ویژه‌ی محصول که شامل بدنه‌ی دوربین با لنز ۴۵-۱۵ میلی‌متری F3.5-6.3 است با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود. کیت دیگری از دوربین کانن که بدنه و دو لنز مجزا را در خود دارد برچسب قیمت ۹۲۹ دلار را یدک می‌کشد؛ در این کیت از لنز ۴۵-۱۵ میلی‌متری F3.5-6.3 و لنز ۲۰۰-۵۵ میلی‌متری F4.5-6.3 استفاده شده است. 

بخش بالای دوربین APS-C کانن EOS M50 Mark II

کانن می‌گوید حسگر CMOS دوربین جدیدش دامنه‌ی ایزوی نیتیو ۲۵٬۶۰۰-۱۰۰ را ارائه می‌دهد. در این دوربین از پردازنده‌ی تصویر DIGIC 8 با فناوری بهینه‌سازی خودکار نورپردازی (Auto Lighting Optimizer) استفاده شده است. دوربین Canon EOS M50 Mark II که از فرمت C-RAW پشتیبانی می‌کند می‌تواند ویدئوهای 4K UHD را با نرخ ۲۴ فریم‌برثانیه و ویدئوهای حرکت آهسته‌ی HD را با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه ضبط ‌کند.

این دوربین با توانایی ثبت تصاویر متوالی با نرخ ۱۰ فریم‌برثانیه، نمایشگر لمسی سه اینچ چرخان LCD دارد که مخصوص ویدیولاگرها است. منظره‌یاب الکترونیکی ۰٫۳۹ اینچی OLED دوربین کانن وضوحی برابربا ۲٫۳۶ میلیون نقطه دارد. دوربین EOS M50 Mark II از وای فای و NCF و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. 

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی درباره‌ی محصول جدید کانن دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر