ایربادز ۵۰ دلاری بیتس معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت بیتس به‌تازگی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین ایرفون بی‌سیم پریمیوم خود رونمایی کرده است. ایربادز Beats Flex تنها ۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارد و می‌توان آن‌ را مدل تکامل یافته Beats X گردنی دانست که سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود. این گجت جدید اکنون با کابل USB-C شارژ می‌شود و عمر باتری بیشتری (۱۲ ساعت) دارد.

این‌ها تنها مواردی نیستند که در نسل جدید ایرفون‌های مقرون‌به‌صرفه بیتس تغییر کرده‌اند؛ این شرکت حتی روی قطعات داخلی آن را نیز برای بهتر کردن کیفیت صدا و میکروفون دوباره کار کرده است. ایربادز Beats Flex از تاریخ ۲ آبان (۲۳ نوامبر) در رنگ‌های مشکی، زرد، آبی و خاکستری برای فروش دردسترس قرار می‌گیرد.

ایرباد جدید بیتس نیز مانند Beats X دارای یک کابل سبک است که دور گردن فرد قرار می‌گیرند و هنگامی که قرار نیست از آن‌ها استفاده شود می‌توان خیلی راحت دو طرف ایربادز را به هم متصل کرد، زیرا درون آن‌ آهنربا قرار گرفته است. این بار بیتس از وان پلاس الگو برداری کرده و یک قابلیت خوب را به محصول خود اضافه کرده است؛ هنگامی که دو طرف ایربادز ازطریق آهنربا به هم متصل هستند، موسیقی نیز به‌طور خودکار متوقف می‌شود. سپس وقتی که کاربر بار دیگر ایرفون‌ها را درون گوش خود قرار می‌دهد آهنگ ادامه پیدا می‌کند.

ایربادز Beats Flex

بیتس اخیرا درباره اصلاح صدای ایربادز Beats Flex گفت:

ایربادز Beats Flex برای رسیدن به یک صدای غنی و متعادل از یک لایه اختصاصی با آکوستیک دو محفظه‌ای استفاده می‌کند. نقاط تهویه بسیار ریزی که توسط لیزر در ایربادز طراحی شده‌اند، به‌همراه زاویه بهینه ایرفون باعث می‌شود فشار وارد شده به گوش کاهش یابد و انتقال صدا دقیق‌تر انجام شود. علاوه‌بر موارد سخت‌افزاری، یک پردازنده دیجیتال پیشرفته نیز برای باس دقیق و کیفیت بهتر درون Beats Flex قرار گرفته است.

در ادامه بخوانید:

ایربادز جدید بیتس از کابل لایتنینگ اپل فاصله گرفته و با USB-C شارژ می‌شود؛ از همین کابل در Beats X نیز استفاده شده بود. اما بیتس برای اینکه ایربادز جدید آن به سرعت به محصولات اپل متصل شود و از قابلیت‌هایی مانند اشتراک صدا پشتیبانی کند درون آن از تراشه Apple W1 استفاده کرده است. می‌توان تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن Beats Flex، یک ساعت و نیم به موسیقی گوش داد.

نکته‌ی جالب این است که بیتس محصول جدید خود را در همان روزی معرفی کرد که آیفون ۱۲ توسط اپل رونمایی شد. همان‌طور که می‌دانید این محصول هدست یا شارژر ندارد و به‌نظر می‌رسد بعضی از خریداران این دستگاه به فکر داشتن Beats Flex خواهند افتاد. این اتفاق یک حرکت تجاری زیرکانه از سوی بیتس و اپل به‌نظر می‌رسد. این ایربادز می‌تواند تنها با ۵۰ دلار جای خالی ایرپادهای گران‌قیمت اپل را پر کند.

بیتس فلکس

اما استفاده از  USB-C به‌عنوان درگاه شارژ Beat Flex نشان‌دهنده‌ی این است که این شرکت تلاش بیشتری برای جلب نظر صاحبان تلفن‌های هوشمندی اندرویدی انجام داده است. بیتس حتی یک برنامه‌ی اندرویدی برای کاربران ارائه می‌دهد که می‌تواند برای جفت شدن سریع و به‌روزرسانی سیستم‌عامل مورد استفاده قرار گیرد. ازآنجاکه انتظار می‌رود اپل در ماه‌های آینده از مجموعه هدفون‌های پریمیم و نویز کنسیلنگ خود رونمایی کند، منطقی است که بیتس فراتر از اکوسیستم اپل قدم برداشته و سراغ اندرویدی‌ها برود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر