حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

از پزشکان تغذیه دکتر ساینا به‌صورت آنلاین رژیم غذایی بگیرید!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

متاسفانه زندگی شهرنشینی و کاهش فعالیت جسمانی باعث شده افراد با مشکلات زیادی در زمینه تغذیه مناسب، تناسب اندام و حفظ سلامت خود مواجه شوند.

اگر هر روز به خود وعده می‌دهید که از شنبه یک سبک زندگی جدید و رژیم غذایی سالم را در پیش می‌گیرم و در دستیابی به اهداف خود ناموفق هستید به کمک یک متخصص مجرب و توانمند نیاز دارید. حالا اگر کنجکاو شدید با راهکاری آشنا شوید که در منزل و از راه دور بتوانید با بهترین متخصصان و فوق تخصص‌های تغذیه مشورت کنید و یک رژیم غذایی اختصاصی متناسب با شرایط جسمی و ویژگی‌های فردی خود دریافت کنید. با کمک مشاوره آنلاین تغذیه دکتر ساینا به سلامت خود اهمیت بدهید.

ساینا

 چرا به رژیم غذایی خود بی‌توجهی می‌کنیم و این کار چه عواقبی دارد؟

زندگی مدرن و پر سرعت امروز فرصت زیادی برای افراد باقی نگذاشته که یک غذای سالم تهیه کنند یا به‌صورت مستمر به ورزش و فعالیت‌های جسمانی بپردازند. این شرایطی که محیط به ما تحمیل کرده درکنار تصورات غلطی مثل اینکه جوان هستم و در آینده برای حفظ سلامتم رژیم می‌گیرم، باعث شده بخش عمده‌ای از افراد جامعه با مشکل اضافه وزن و چاقی که زمینه‌ساز بسیاری بیماری‌های جدی قلبی، عروقی و دیابت است دست به گریبان باشند.

متاسفانه در این بین بسیاری هم از این احساس نیاز مردم سوء استفاده کرده‌اند و با ارائه رژیم‌های غذایی غیر معتبر و ناسالم سلامت مردم را به خطر می‌اندازند.

فضای اینترنت پر شده از دستورهای رژیمی که توسط هیچ متخصص تغذیه‌ای بررسی نشده و اگرچه پیروی از آن‌ها در کوتاه مدت ممکن است به کاهش وزن منجر شود، اما ممکن است عواقب خطرناکی را برای سلامت افراد در پی داشته باشد.

دکتر ساینا یک سامانه تخصصی آنلاین است که امکان ارتباط مستقیم شما با متخصصان و فوق تخصص‌های تغذیه را در بستر اینترنت فراهم آورده تا با دریافت یک رژیم غذایی اختصاصی متناسب با سن، وزن و شرایط زندگی خود به‌صورت کاملا علمی و با رعایت اصول تغذیه وزن خود را تنظیم کنید.

 رژیم غذایی دکتر ساینا چه ویژگی‌هایی دارد؟

هر شخصی بر مبنای میزان فعالیت روزانه، سن، جنسیت، میزان توده شکمی و مشخصات فردی خود، باید یک رژیم غذایی متناسب را در پیش بگیرد. رژیم باید حاوی تمامی مواد غذایی مورد نیاز انسان باشد و درعین‌حال که به فرد گرسنگی ندهد، بتواند به تناسب اندام و حفظ شادابی او کمک کند.

حذف برخی مواد غذایی از برنامه روزانه تغذیه ممکن است منجر به بروز مشکلات جسمی مختلفی شود و در دراز مدت سلامت فرد را به خطر بیاندازد. برای اینکه از بروز مشکلات پیشگیری کنید و یک برنامه غذایی درست و متناسب با نیاز خود را در پیش بگیرید، بهترین راهکار مشاوره با متخصصان تغذیه است.

این افراد باتوجه‌به تخصص خود و مطالعاتی که دارند قادر هستند راهکارهایی به شما ارائه کنند که ضمن حفظ سلامت جسمانی شما به تناسب اندام و ارتقای سطح زندگی شما کمک کند.

بسیاری افراد با وجودی‌که به این امر واقف هستند با بهانه‌هایی مثل نداشتن وقت، دردسترس نبودن متخصص تغذیه یا اینکه نمی‌توانند یک متخصص خوب انتخاب کنند، از خود درمانی و روش‌های نامناسب برای اصلاح رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند.

دکتر ساینا این مشکل را برای همیشه حل کرده، دیگر لازم نیست نگران پیدا کردن متخصص تغذیه خوب باشید، کمیته پزشکی این سامانه مدارک تحصیلی، مدرک نظام پزشکی و سابقه کاری تمامی متخصصان خود را بررسی کرده و افراد پس از تأیید صلاحیت به سامانه اضافه شده‌اند.

شما هر سوالی که داشته باشید، می‌توانید مطرح کنید و یک رژیم غذایی متناسب با وضعیت جسمانی و سلامت جسمانی خود دریافت کنید.

ساینا

 

آیا مشاوره آنلاین تغذیه دکتر ساینا راهکار مناسبی برای رژیم غذایی است؟

مشاوره آنلاین تغذیه دکترساینا یک راهکار عملی مناسب است که به شما این امکان را می‌دهد که از راه دور با متخصصان تغذیه در ارتباط باشید. هر آنچه که برای دریافت یک رژیم غذایی مناسب نیاز دارید در بستر اینترنت دراختیار شما قرار گرفته است. شما می‌توانید مدارک پزشکی خود را در قالب فایل یا تصویر برای متخصص ارسال کنید و به‌صورت آنلاین از خدمات مشاوره او استفاده کنید.

بیش از یک میلیون مشاوره موفق ثبت شده در سامانه دکتر ساینا نشانگر اعتماد کاربران به این مجموعه است. تمامی مشاوره‌ها و خدمات درمانی ارائه شده از سوی متخصصان این مجموعه به‌صورت مستمر ارزیابی می‌شود تا از کیفیت لازم برخوردار باشند. اگر به هر دلیلی از خدمات مشاوره خود رضایت نداشته باشید به‌راحتی می‌توانید وجهی که پرداخت کرده‌اید را به‌صورت کامل دریافت کنید.

  بهترین رژیم غذایی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا چیست؟

این روزها که ویروس کرونا به یکی از دغدغه‌های مردم جهان تبدیل شده تقویت سیستم ایمنی و فاصله گذاری اجتماعی دو راهکار مهم است که باید از آن پیروی کنیم.

مشاوره آنلاین با متخصصان تغذیه می‌تواند به رعایت یک رژیم غذایی مناسب و تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کند. تحقیقات نشان داده که افرادیکه به چاقی مبتلا هستند در مقابل ویروس‌ها مقاومت کمتری دارند، پس وقت آن رسیده تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر به سلامت خود توجه کنید.

دیگر بهانه‌ای برای بی‌توجهی به سلامت خود ندارید دکتر ساینا کلینیک تخصصی تغذیه را به منزل شما آورده و این امکان را فراهم کرده که از راه دور بهترین رژیم غذایی شخصی را متناسب با وضعیت جسمانی و نیازهای خود دریافت کنید.

هیچ نیازی نیست که از منزل خارج شوید یا برای دریافت رژیم غذایی به سایت‌های غیر معتبر سر بزنید، دکتر ساینا بهترین متخصصان را به خانه و محل کار شما می‌آورد.

فقط کافی است به سایت دکتر ساینا مراجعه کنید یا پس از نصب اپلیکیشن اندروید در این سامانه ثبت نام کنید. به این ترتیب می‌توانید از بین متخصصان و فوق تخصص‌های تغذیه بهترین را برای خود انتخاب کنید و رژیم غذایی آنلاین خود را دریافت کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر