حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وان پلاس پاوربانک 10000 میلی آمپرساعت و 18 وات و 20 دلار معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وان پلاس چند روز پیش جدیدترین گوشی خود یعنی وان پلاس ۸ تی (OnePlus 8T) را معرفی کرد و حال در زمانی کوتاه پس از معرفی گوشی، یک وسیله‌ی جانبی رونمایی کرده است. این شرکت چینی ساعاتی پیش اعلام کرد نخستین پاوربانک اکسترنال اختصاصی خود را تولید کرده است که با نام وان پلاس پاوربانک (OnePlus Powerbank) شناخته می‌شود. وان پلاس پاوربانک برای عرضه در هند معرفی شده و قرار است صرفا در بازار هند قابل‌دسترس باشد. وان پلاس پاوربانک دارای باتری لیتیوم پلیمر ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و می‌تواند دستگاه‌ها را با توان خروجی حداکثر ۱۸ وات شارژ کند.

نیم وان پلاس پاوربانک / OnePlus Powerbank مدل مشکی

وان پلاس می‌گوید پاوربانکش می‌تواند پس از اتصال به دستگاه، به‌صورت هوشمندانه توان خروجی را تنظیم کند. کاربر همچنین می‌تواند از وان پلاس پاوربانک برای شارژ کردن محصولاتی نظیر هدفون‌های بلوتوثی که باتری کم‌ظرفیت با توان ورودی پایین دارند استفاده کنند. شرکت چینی می‌گوید برای فعال‌سازی حالت ویژه‌ی پاوربانک به‌منظور شارژ دستگاه‌هایی مثل هدفون باید دو بار روی دکمه‌ی پاور ضربه بزنید؛ با این کار، جریان برق در وان پلاس پاوربانک محدود می‌شود تا توان خروجی کاهش پیدا کند. 

وان پلاس پاوربانک که ۲۲۶ گرم وزن دارد مجهز به کابل دو در یک Micro-USB / USB-C است تا بتواند با شمار درخورتوجهی از گوشی‌های هوشمند و وسایل جانبی سازگار باشد. وان پلاس قصد دارد پاوربانک خود را در دو رنگ مشکی و سبز به بازار عرضه کند. فروش وان پلاس پاوربانک از روز گذشته آغاز شده است و کاربران هندی برای تهیه‌ی آن باید ۱٬۲۹۹ روپیه (معادل ۲۰ دلار) پول پرداخت کنند. وان پلاس پاوربانک در این بخش از بازار باید سراغ رقابت با پاوربانک‌هایی برود که شرکت‌هایی مثل شیائومی و ریلمی عرضه کرده‌اند. 

درگاه پورت وان پلاس پاوربانک / OnePlus Powerbank

وان پلاس با بازار وسایل جانبی ناآشنا نیست و تاکنون محصولات متنوعی رونمایی کرده. بررسی‌ها نشان می‌دهد این شرکت چینی طی ۱۵ ماه اخیر سه محصول صوتی معرفی کرده است. وان پلاس سرمایه‌گذاری عظیمی روی بازار هند انجام می‌دهد و همواره گوشی‌ها و محصولات خود را در آنجا عرضه می‌کند. هند بازار بسیار بزرگی دارد و وان پلاس با تمرکز بر آنجا در پی افزایش درآمدهای خود است. ورود وان پلاس به بازار پاوربانک‌ها اتفاق جالبی است و باید در ادامه ببینیم که شرکت چینی چه پاوربانک‌های دیگری معرفی می‌کند.

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی وان پلاس پاوربانک چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر