Samsung Electronics براساس مطالعات فوربز بهترین کارفرمای جهان است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – براساس مطالعاتی که نشریه معتبر فوربز انجام داده است سامسونگ در لیست برترین کارفرمایان جهان در جایگاه نخست قرار گرفته است.

گزارش شده است که این مطالعه از تمایل شرکت کنندگان برای توصیه به کارفرمایان در زمینه پاسخ covid-19، استعدادیابی، برابری جنسیتی و موارد دیگرپرسیده شده است.

این مطالعه فوربز با همکاری شرکت تحقیقات بازار Statistica از طریق Sammobile  انجام شده است. بیش از 160000 شرکت کننده از 58 کشور دنیا در این نظرسنجی به صورت ناشناس شرکت کرده اند. این شرکت کننده ها به صورت تمام وقت و پاره وقت کار می کنند. این گزارش نشان می دهد که این نظرسنجی از جون تا جولای ادامه داشته است..

  Samsung Electronics در لیست 750 MNCs (شرکتهای چندملیتی)  که از بیش از 45کشور شرکت کرده اند در بالاترین جایگاه قرار گرفته است.

 به طور دقیق، Samsung Electronics در مجموع رتبه یک را دارد و به بخش های Semiconductor،  الکترونیک، مهندسی برق، سخت افزار و تجهیزات فناوری گروه بندی می شود.درکمال تعجب ال جی در جایگاه پنجم پایین تر از سامسونگ قرار دارد و بالاتر از اپل و هواوی قرار گرفته است.

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ فراز و نشیب های زیادی را داشته است اگرچه همیشه همه این سختی ها را پشت سر می گذارد و بلند شده و پیشرفت کرده است. وقتی تمام جهان تحت تاثیر پاندمی ویروس کرونا قرار گرفت سامسونگ سریع تمام کارخانه های خود در کره جنوبی را تعطیل کرد ولی بعد سریعا آنها را کوچک تر کرد.

به عنوان یک شرکت الکتریکی مصرفی سامسونگ در اینجا  متوقف نشد و و سرویس ضد عفونی کننده UV را برای سری گوشی‌های هوشمند گلکسی بازکرد.

  نشان دادن نگرانی برای کارمندان و مصرف گنندگان

 به طور مشابه در بیزینس انقدر سریع بود که می توانست تولید را از کره به ویتنام منتقل کند تا اوضاع را کنترل کند. بعداً ، به صورت  هوشمندانه سفارشات جزئی را 50٪ کاهش داد. همچنین ، این شرکت با وعده دادن تقریباً 2.7 میلیون دلار به صندوق PM CARES و دیگر دولت های برای مقابله با ویروس، به کشورهایی مانند هند کمک کرد.

اوهمچنین از اپلیکیشنی رونمایی کرد که به کاربران یاد آوری می‌کند تا دستان خود را بشویند. دیگر اقدامات این شرکت شامل شارژر بی سیم ضدعفونی کننده با UV ، محافظ گوشی های هوشمند ضد میکروبی وچکاب مرکزی ویروس کرونا در کارخانه کره جنوبی است.و الان هم در حال گسترش بازار خود است اما باید ایمنی محصولات آینده خانه های هوشمند را با تکنولوژی UV-LED تضمین کند.تمام این ها نشان دهنده این هستند که سامسونگ چقدر به مصرف کنندگان و کارمندان خود تعهد دارد.

سال 2020 تقریباً به پایان رسیده است و شرکت هایی مانند سامسونگ در حال آماده سازی یک استراتژی متنوع در سال 2021 با برنامه های مناسب برای تجارت تلویزیون ، تلفن های هوشمند ، Semiconductor ، اجزای کمکی و موارد دیگر هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر