گوگل دیسکاور برای بهبود بازخوردهای خود، از دکمه قلب استفاده می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوگل دیسکاور به منظور بهبود بازخوردهای خود از کاربران، قابلیت جدید دکمه قلب را فعال کرده است که جایگزین نوار بیشتر/کمتر می‌شود.

یک نماد قلب جدید در گوگل دیسکاور مشاهده شده است و جایگزین دکمه­­­ای می­شود که احتمالا تا کنون با آن برخورد داشتید؛ نوار لغزنده بیشتر/کمتر که تا کنون برای تنظیم محتوای جستجوی شما برای مطابقت بهتر با سلیقه شما فعال می­شده است. این ویژگی، تنها نباید یک تغییر بصری در ظاهر قضیه باشد که با لایک کردن محتوا، به گوگل نشان دهید که صرفا شما این محتوای خاص را دوست دارید. به نظر می­رسد این تغییر هنوز در مرحله آزمایشی است.

گوگل دیسکاور

 

همانطور که گفته شد، دکمه قلب چیزی فراتر از تغییر آیکون باید باشد. قبلاً، با ضربه زدن روی نماد نقطه-خط، لغزنده بیشتر/کمتر به شما نمایش داده می­شده است. این دو گزینه دقیقاً همان چیزی را که انتظار دارید، انجام می­دهند و محتوای جستجوی شما را تنظیم می­کنند تا اگر مایل باشید محتواهای مشابه بیشتری به شما نشان داده شود یا بالعکس. اما با نماد قلب جدید، با ضربه زدن روی آن، تنها رنگ قلب قرمز شده اما اتفاق دیگری رخ نمی­دهد.

قابلیت قلب در گوگل دیسکاور

از آنجایی که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی است، در حال حاضر ما این تغییر را بر روی هیچ یک از دستگاه­های خودمان نداریم، بنابراین دشوار است که بگوییم لایک کردن این قلب، چه چیزهایی را تغییر می دهد. اما هنوز گزینه­های بهبود جستجو (مانند علامت گذاری موضوع به عنوان “بی­علاقه” یا قرار گرفتن در لیست سیاه) هنوز در منوی سه نقطه وجود دارد. در صورتی که اطلاعات بیشتری به دست ما برسد، حتما شما را از آن با خبر خواهیم کرد.

به نظر می­رسد که دکمه قلب به طور گسترده­تری در دسترس افراد قرار گرفته است، زیرا چندین گزارش دیگر از کاربران دریافت کرده­ایم و حتی در برخی از تلفن­های خودمان نیز این قابلیت نشان داده شده است. این عملکرد در مرحله آزمایشی است- با ضربه زدن روی قلب، گزینه بیشتر یا کمتر ظاهر خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر