حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وانت پیکاپ جک T8 در آینده نزدیک توسط کرمان موتور وارد بازار خواهد شد + حدود قیمت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مدت‌ نسبتا زیادی است که اخبار گوناگونی پیرامون عرضه وانت پیکاپ جک T8 از سوی کرمان موتور به گوش می‌رسد. حالا اعلام شده که احتمالا طی دو ماه آینده این محصول به دست مشتریان خواهد رسید.

به گزارش رسانه تک تایمز به نقل از عصر ایران، جک تی ۸ موفق شده عنوان بهترین پیکاپ هوشمند سال ۲۰۱۹ چین را به خود اختصاص دهد. طراحی ظاهری این خودرو به ویژه در نمای بغل شباهت بسیاری به نیسان ناوارا دارد که البته این میزان شباهت چندان هم اتفاقی نیست؛ چرا که گفته شده شرکت جی ای سی یا همان جک در ساخت و طراحی مدل تی ۸ با کمپانی نیسان همکاری داشته است.

جک تی ۸ در بخش فنی از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد که در کنار یک جعبه دنده دستی شش سرعته، از قابلیت انتقال نیرو به تمامی چرخ‌ها برخوردار خواهد بود.

 

ناگفته نماند که جک تی ۸ به سامانه هوشمند جی-کانتنت ۲ مجهز شده و به واسطه آن کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه به اطلاعات اتومبیل خود دسترسی داشته باشد؛ داده های نظیر جای پارک، پمپ بنزین، کارواش و غیره نیز از طریق این سامانه به اطلاع کاربر خواهد رسید. البته هنوز مشخص نیست که چنین سامانه‌ای در کشور ما نیز فعال باشد یا نه.

 

از جمله دیگر امکانات  جک T8 می‌توان به نمایشگر لمسی مرکزی، تهویه مطبوع اتوماتیک، بلوتوث، ترمز ضد قفل ABS و EBD، هشدار خروج از خط، دستیار کمکی حرکت بین خطوط، دو عدد کیسه هوا، سنسورهای پارک، دوربین جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، ورود بدون کلید، کروز کنترل و… اشاره کرد. بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع مختلف، جک تی ۸ با قیمتی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان از سوی شرکت کرمان موتور روانه بازار خواهد شد اما با توجه به نوسانات شدید قیمتی نمی‌توان نسبت به رقم اعلام شده به طور دقیق اظهارنظر کرد. باید منتظر ماند و دید مسئولان شرکت کرمان موتور نهایتا چه بهایی را برای این محصول پیکاپ آفرودر شهری خود از خریدار طلب خواهند کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر