حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندر گرافیکی از نسل جدید کیا اسپورتیج منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز –  می‌دانیم که شرکت کره‌ای کیاموتورز در حال توسعه نسل جدید کیا اسپورتیج است. کمپانی کیا در این زمینه بسیار سری و محرمانه عمل کرده و هیچ اطلاعات دقیقی را به بیرون انتشار نداده است.

یک ماه پس از آن که تصاویر جاسوسی کیا اسپورتیج جدید به رسانه‌ها درز کرد، اخبار رسمی خبر از رونمایی نسل جدید اسپورتیج در بهار سال آینده دادند.

 

با کنار هم قرار دادن تمامی قطعات پازل و توجه به این نکته که کیا اسپورتیج نیز با الهام‌گیری از هیوندای توسان ساخته خواهد شد، یک طراح حرفه‌ای رندر گرافیکی از نسل جدید کیا اسپورتیج را منتشر کرده و ما امیدواریم که در عمل نیز محصول نهایی به زیبایی همین رندر باشد.

 

طراح رندر مذکور بیان داشته که او انتظار دارد اسپورتیج جدید بسیار شبیه به پسرعمویش هیوندای توسان باشد، با این تفاوت که اسپورتیج به اندازه توسان جدید متهورانه نخواهد بود؛ به عنوان مثال خطوط بدنه یکنواخت و ساده‌تر به نظر خواهند رسید و تاکید زیادی نیز بر برجسته‌سازی قوس چرخ‌ها وجود نخواهد داشت. از طرف دیگر درست مانند توسان، یک خط سقفی شیبدار در قسمت عقب برای اسپورتیج در نظر گرفته شده است.

از لحاظ ابعاد بدنه به نظر می‌رسد که کیا اسپورتیج جدید اندکی طویل‌تر از مدل پیشین خود باشد تا کابینی جادارتر را در اختیار سرنشینان قرار دهد. همچنین آینه‌های جانبی در قسمت پایین ستون A قرار خواهند گرفت.

 

در بحث مشخصات فنی نیز احتمالا همچون گذشته کیا اسپورتیج و هیوندای توسان مشابه یکدیگر ظاهر می‌شوند. در نتیجه حضور پیشرانه توربو شارژ ۱.۶ لیتری بنزینی و دیزلی با معماری دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک دور از انتظار نخواهد بود. همچنین موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۲.۵ لیتر و یک پیشرانه ۱.۶ لیتری هیبریدی نیز برای بازار آمریکای شمالی در نظر گرفته خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر