حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ در حال بررسی گوشی با نمایشگر پاپ آپ است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ طراحی گوشی با نمایشگر پاپ آپ را ثبت کرد. این نمایشگر قابلیت خارج شدن از قاب اصلی را دارد و مدارک این ثبت اختراع سامسونگ توسط LetsGoDigital منتشر شده است. از تلفن های تاشو سامسونگ گرفته تا ناهنجاری های فوق العاده در طراحی مانند Nubia Alpha، نمایشگرهای انعطاف پذیر باعث ایجاد فاکتورهای بسیار جالب و منحصر به فرد گوشی های هوشمند در اواخر سال شده اند. به نظر می رسد ما به لطف این صفحه های خمیده در آینده به دنبال نوآوری بیشتر در طراحی هستیم.  یک حق ثبت اختراع سامسونگ که اخیراً ثبت شده، یک گوشی هوشمند را با صفحه نمایش انعطاف پذیر نشان می دهد که از شاسی آن بیرون می آید.

این ثبت اختراع که توسط  LetGoDigital مشخص شد نشان می دهد که سامسونگ در حال ساخت اتاق تشدید بلندگو در داخل گوشی است و توضیح می دهد که این گوشی دارای قاب جلویی و پشتی جداگانه است.  بلندگو ها،میکروفن ها، دوربین سلفی و بقیه سنسور ها بین این دو پنل قرار دارد. این اجزا به صفحه جلویی متصل شده است و با نمایشگر انعطاف پذیر از محفظه بیرون می آیند.

هدف این نمایشگر پاپ آپ این است که یک فضا تشدید اضافی برای بلندگو  های درونی به وجود آید. این می تواند باعث تقویت صدا و بلندتر شدن آن شود و دقیقا مانند زمانی می شود که گوشی را دریک لیوان خالی قرار می دهیم. قبلا مشابه همچین فناوری در LG G7 ThinQ بوده است.

با توجه به مدارک ثبت اختراع انجام شده، سامسونگ احتمالا از نمایشگر پلیمر پلاستیکی مشابه با مدل اصلی گلکسی فولد استفاده کند.  اگرچه ساسونگ از گلکسی Z Fold 2 به بعد به فناوری شیشه های فوق باریک روی آورده است. اگر این طراحی تجاری شود امکان دارد که سامسونگ کاملا از نمایشگر پلیمری به نمایشگر شیشه ای تغییر رویه دهد.

یکی دیگر از عناصر طراحی های این ثبت اختراع قاب مستطیلی است. به گفته LetsGoDigital این طراحی بسیار شبیه آیفون های جدید است. سامسونگ قبلا نمایشگر های تخت خود را درگوشی های گلکسی Note 20  و گلکسی S20 FE  به نمایش گذاشته است. شاید این شرکت برنامه دارد که در آینده دیگر از طراحی های گرد گوشی های هوشمند دوری کند.

قبل از اینکه از این گوشی سامسونگ هیجان زده شوید، باید در نظر داشته باشید که این فقط یک ثبت اختراع است و هیچ تضمینی وجود ندارد که این شرکت این طراحی را تجاری کند. با این حال، می توانید این را نمونه خوبی از تأثیر نمایشگرهای  انعطاف پذیر در طراحی تلفن های هوشمند در آینده بدانید.

منبع

androidauthority

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر