برنامه Vive XR Suite کمپانی  HTC آماده همکاری با واقعیت مجازی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – امروز در مراسمی HTC از ابزار همکاری واقعیت مجازی خود رونمایی کرد که به کاربران امکان دسترسی به همه برنامه‌های Vive XR Suite می‌دهد.

پس از اینکه HTC در ماه ژوئن از Vive XR Suite به طور رسمی رونمایی کرد، اکنون نیز این کمپانی از  ابزار همکاری واقعیت مجازی خود پرده برداشت و قرار است به کاربران امکان دسترسی کامل به هر پنج برنامه موجود در مجموعه برنامه‌های Vive XR Suite را در تمامی دستگاه موجود- اعم از هدست واقعیت مجازی، رایانه یا گوشی‌های هوشمند را بدهد. اشتراک این سیستم از 30 دلار برای هر صندلی در ماه یا 250 دلار برای هر صندلی در سال شروع می شود. به نظر می‌رسد این روش مقرون به صرفه تر از خرید اشتراک به‌صورت جداگانه برای هر نسخه از برنامه‌ای باشد که برای برنامه‌ریزی و اجرای رویدادها به آن نیاز دارید.

برنامه Vive XR Suite کمپانی  HTC آماده همکاری با واقعیت مجازی

در مراسم رونمایی امروز، آلوین وانگ گریلین، رئیس HTC چین افزود که NVIDIA و Accenture برای کمک به تبلیغ این برنامه (البته آنها نیز مانند بقیه در این پلتفرم کاربر هستند) ثبت نام کرده اند، یا تولیدکنندگانی مانند HP و Pico قصد دارند این نرم افزار را روی دستگاه‌های مربوطه خود بارگیری کنند. Nreal حتی Vive XR Suite را برای هدست واقعیت ترکیبی خود سفارشی‌سازی می‌کند.

در همبن رویداد ،هوگو سوارت، رئیس Qualcomm بخش XR گفت: انتظار داریم بسیاری از هدست‌های VR مستقل – مبتنی بر چیپ ست Snapdragon XR2 مشابهOculus Quest 2 – در حال حاضر تا نیمه اول سال آینده در چین راه اندازی شود. در مورد هدست مستقل بعدی HTC ، گریلین تأیید کرد که این اتفاق تا سال 2021 نخواهد افتاد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر