حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شرکت آتاری به‌دنبال ساخت کنسول خانگی درکنار تولید رمزارز جدید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌گزارش خبرگزاری بلومبرگ، آتاری به‌دنبال تولید کنسولی جدیدی است که گویا آتاری VCS نام دارد. کنسول جدید آتاری پاییز امسال روانه‌ی بازار می‌شود؛ اما به‌نظر می‌رسد که شرکت آتاری در پی ورود به فعالیت‌های جدیدی درزمینه‌ی رمزارز است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که کنسول Atari VCS برای عرضه در نوامبر (آبان و آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده و انتظار می‌رود کاربران بتوانند با استفاده از رمزارز جدید آتاری به‌نام ژتون‌های آتاری (Atari Tokens) در کنسول جدید شرکت ژاپنی بتوانند آیتم‌های مختلف بخرند یا به‌اصطلاح خرید درون‌برنامه‌ای انجام دهند.

در این زمینه، گویا بیت‌کوین قرار است از ۲۹ اکتبر (۸ آبان) یک‌میلیون دلار را در قالب ژتون‌های آتاری ۲۵ سنتی بفروشد. بازیکنان قادر خواهد بود که از این ژتون‌ها برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی‌های کنسول VCS استفاده کنند و آتاری امیدوار است که شاید بتواند این ژتون‌ها را به‌عنوان استانداردی در زمینه‌ی رمزارز‌های صنعت بازی مطرح کند.

در ادامه بخوانید:

  • آتاری از کنترلرهای کنسول Atari VCS رونمایی کرد
  • سیر تحولی کنترلر‌های بازی: آتاری (Atari)

شرکت آتاری درمقایسه‌با گذشته بسیار کوچک‌تر شده است و درحال‌حاضر، فقط حدود ۲۰ کارمند در این شرکت مشغول به کار هستند. مقام‌های آتاری امیدوار هستند که بعد از اینکه خود را از آستانه‌ی ورشکستگی نجات دادند، عرضه‌‎ی کنسولی جدید همراه ‌با رمزارز اختصاصی بتواند دوباره برند آتاری را سر زبان‌ها بیندازد. استراتژی بازاریابی مسئولان آتاری برای کنسول جدید مبتنی‌بر جذب افرادی است که به‌دنبال تجربه‌ای نوستالوژیک از بازی‌های قدیمی آتاری هستند.

درواقع، آتاری می‌خواهد با معرفی نسخه‌ی به‌روزتری از بازی‌های از قبیل Missile Command: Recharged چنین اقدامی را انجام دهند. ازنظر قیمت کنسول، باید گفت که Atari VCS قرار است با برچسب ۳۹۰ دلاری عرضه شود که تقریبا هم‌قیمت با نسخه‌ی دیجیتالی پلی استیشن ۵ است.

آتاری کنسول VCS را برای عرضه در نوامبر برنامه‌ریزی کرده است. طرفداران می‌توانند برای پیش‌خرید این کنسول یک دسته‌ی مدرن گیمینگ یا یک دسته‌ی جوی‌استیک کلاسیک یا هر دو را سفارش دهند. گفتنی است که هرکدام از این کنترلرها ۶۰ دلار قیمت دارند.

از دیدگاه شما کاربران تک تایمز، شرکت آتاری با چنین اقداماتی می‌تواند طعم موفقیت را باردیگر بچشد و به روزهای اوجش بازگردد؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر