حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ساخت دسته‌های بازی موبایل سازگار با مایکروسافت اکس کلاود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
کمپانی نیکن (nacon) به‌تازگی در راستای ارائه گزینه‌های بیشتر و انتخاب‌های متنوع‌تر به گیمرها، از سری جدید دسته‌های رسمی اکس باکس خود برای گیمرهای سرویس Game Pass رونمایی کرد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، کمپانی نیکن به‌تازگی از سری جدید دسته‌های بازی اکس باکس خود با هدف عرضه به گیمرهای اکس کلاود رونمایی کرد. این سری دسته‌ها که MG-X نام دارند با برند رسمی اکس باکس عرضه می‌شوند و استند های ویژه‌ای دارند که می‌توانند یک همراه هوشمند اندرویدی را در خود نگه‌دارند.
 
استند این دسته بازی با طراحی ویژه خود می‌تواند برای نگه‌داری همراه هوشمند شما تا 6.7 اینچ کشیده شود و باتری قابل شارژ آن تا 20 ساعت دوام خواهد آورد. اصولا این دسته‌های بازی سوم شخص چندان ارزشمند نیستند و همین امر برای سایر دسته‌های بازی با توانایی نگه‌داری همراه‌های هوشمند نظیر Kishi  از کمپانی رایزر و Glap از کمپانی سامسونگ نیز صادق است.
 
 
 
بااین‌حال چیزی که این سری دسته‌های بازی جدید را از سایر دسته‌های سوم شخص متمایز می‌کند این است که درواقع اولین دسته اولین سازه‌ای است که  با برند رسمی اکس باکس عرضه شده و درعین‌حال از طراحی split-handset استفاده می‌کند. سایر دسته‌های بازی رسمی اکس باکس نظیر SN30 از کمپانی 8BitDo و MOGA XP5-X از کمپانی PowerA از استندی دیگر که از دسته بازی جدا هستند، بهره‌مند شده‌اند.
 
علاوه بر این ازآنجایی‌که این دسته بازی به‌جای یواس‌بی به‌صورت بی‌سیم به همراه‌های هوشمند متصل می‌شود می‌تواند به معنای آن باشد که این دستگاه در آینده می‌تواند با دستگاه‌های مجهز به iOS نیز کار کند. علاوه بر این مایکروسافت نیز اعلام کرده است که در پی ساخت نسخه‌ای مبتنی بر مرورگر از سرویس استریم خود است که روی آیفون و آیپد بتواند کار بکند.
 
نیکن درعین‌حال ساخت دسته‌های بازی سنتی دیگری است که با اکس باکس وان، سری اکس و اس و کامپیوتر نیز کار می‌کند. تمامی این دستگاه‌ها در اوایل سال 2021 میلادی به بازار عرضه خواهند شد.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر