سانگ یانگ رکستون با چهره لیفت شده در سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت کره‌ای سانگ یانگ به طور رسمی تایید کرد که نسخه فیس لیفت شاسی بلند سانگ یانگ رکستون در تابستان ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد. پیش از این نیز یک طرح گرافیکی منتشر شده در شبکه اینستاگرام خبر از چهره جدید این شاسی بلند کره‌ای داده بود.
سانگ یانگ رکستون 2021پس از عرضه نسل اخیر مدل سانگ یانگ رکستون در سال ۲۰۱۸، مشتریان چندان از چهره این خودرو رضایت نداشتند و حالا گویا مدل جدید ۲۰۲۱ ظاهری زیباتر را به معرض نمایش خواهد گذاشت. در طرح گرافیکی منتشر شده شاهد یک جلو پنجره کرومی بزرگ هستیم که البته مشابه آن در برخی از محصولات برندهای معتبر نیز پیش از این دیده شده است. چراغ‌های جلو نیز اندکی تغییر شکل یافته‌اند و از گرافیک داخلی جدید با چراغ‌های ال ای دی بهره می‌برند. همچنین به نظر می‌رسد که طرح چراغ‌های عقب نیز از نسل گذشته مرسدس A کلاس الگو برداری شده است.

 

طراحی سپر عقب به واسطه حضور چراغ‌های شب‌نمای بازطراحی شده و تزیینات کرومی جدید، دستخوش بازنگری و تحول نسبی شده است.

همچنین به واسطه برخی تصاویر منتشر شده در یک حساب اینستاگرامی، مشاهده می‌شود که درون کابین از یک غربیلک فرمان جدید چهار شاخه و نمایشگر کیلومتر شمار دیجیتال به جای مدل آنالوگ فعلی بهره گرفته شده است. به نظر می‌رسد شرکت سانگ یانگ در تاریخ ۴ نوامبر به صورت رسمی نسخه فیس لیفت مدل رکستون را معرفی کند. بنابراین تا آن زمان باید منتظر ماند و دیدید که در نهایت شرکت سانگ یانگ به چه میزان توانسته ظاهر نه چندان زیبای مدل فعلی را تغییر داده و شاسی بلند رکستون را بیشتر مجذوب دل مشتریان سازد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر