موسسه ثبت شرکت و برند ذهن ناب

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

متخصصان باتجربه در مؤسسه ذهن ناب این اطمینان را در بین تمامی مشتریان و متقاضیان جدید ایجاد کرده‌اند که کارهای ثبتی شرکت در مجموعه کاملا تخصصی و حرفه‌ای با رعایت استانداردها و قوانین موجود برای تأسیس شرکتها و مؤسسه‌ها انجام می‌شود. اولویت اصلی مؤسسه ثبت شرکت ذهن ناب مشتری‌مداری و جلب رضایت مشتری است؛ از‌این‌رو، کارهای ثبتی درخواستی مشتریان را با دقت و در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم.

ویژگی‌های مؤسسه ثبتی ذهن ناب

مشاوره‌ی رایگان ثبتی

در تمام زمینه‌های ثبتی (ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت لوگو، اخذ کارت بازرگانی و…) به‌صورت تلفنی و تخصصی انجام می‌شود. سعی می‌کنیم بهترین راهکار برای پیشبرد اهداف مشتری را ارائه کنیم.

مسئولیت‌پذیری

مهم‌ترین مسئله در کار خدماتی مسئولیت‌پذیری مجموعه در‌قبال درخواست مشتری است. سعی کرده‌ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. شروع همکاری ما آغاز تعهد است و کار طولانی با متقاضیان.

هزینه‌ی ناچیز امور ثبتی

هزینه‌ی ثبت شرکت هزینه‌ای خدماتی است و بیشتر هزینه‌ها مربوط به کارهای اداری و پستی و آگهی روزنامه‌ها است و هزینه‌ی کمتری بابت انجام کارهای خدماتی دریافت می‌شود.

زمان‌بندی دقیق

تمام تلاش مجموعه‌ی ذهن ناب در ارائه‌ی به‌موقع خدمات به مشتریان است. در کمترین زمان کارهای ثبتی شما را انجام خواهیم داد.

کیفیت کار مطلوب

با وجود متخصصان باتجربه و حرفه‌ای در مجموعه، کیفیت ارائه‌ی خدمات بسیار رضای‌کننده است و به دوباره‌کاری نیاز نیست.

مشاوره‌ی ثبت شرکت‌ها

بسیاری از افراد دوست دارند کارهای تأسیس شرکت را خودشان انجام دهند؛ از‌این‌رو، همیشه به‌دنبال راهنمای کامل ثبت شرکت در اینترنت و مجله‌ها می گردند. این در حالی است ‌که واقعا نمی‌توان گفت که مجموعه‌ی کامل و دقیق برای راهنمایی ثبت شرکت وجود دارد؛ چرا‌که انواع شرکت‌ها (شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت تعاونی، مؤسسه‌ی غیرتجاری، شرکت نسبی، شرکت مختلط سهامی و شرکت مختلط غیر‌سهامی) هر‌کدام با موضوعات مختلف لازمه‌ی ثبت دارند؛ بنابراین، برای این کار تخصص و تجربه‌ی کافی می‌خواهد. در مجموعه‌ی ثبتی ذهن ناب کارشناسان متخصص را برای مشاوره‌ی دقیق هر نوع شرکتی دور هم جمع کرده‌ایم تا پاسخ‌گوی نیازهایتان باشند.

برای دریافت راهنمای و مشاوره رایگان ثبتی می‌توانید با ما در ذهن ناب تماس بگیرید

https://zehnenaab.com

۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸

۰۹۳۵۶۶۱۰۰۷۰

۰۲۱۸۸۶۶۰۵۸۱

هزینه‌ی ثبت شرکت چقدر است؟

یکی از دغدغه‌های متقاضیان تأسیس شرکت هزینه‌های ثبتی است که چگونه محاسبه می‌شود و این پرسش‌ها در ذهن مشتری نقش می‌بندد: هزینه‌ی ثبت شرکت سهامی خاص با مسئولیت محدود چقدر فرق می‌کند؟ تعرفه‌ی ثبت شرکت در سال ۱۳۹۹ چقدر است ؟ هزینه‌ی ثبت شرکت در تهران با شهرستان‌ها فرق دارد؟ و… در بخش هزینه و تعرفه ثبت شرکت، وب‌سایت مؤسسه  ثبتی ذهن ناب کاملا این موضوع را شرح داده‌ایم که می‌توانید با مراجعه به این بخش، اطلاعات بیشتری کسب کنید یا اینکه با شماره‌های ما برای مشاوره رایگان ثبتی تماس بگیرید.

هزینه‌های ثبت شرکت

  • هزینه‌ی تعیین نام شرکت
  • هزینه‌های پستی
  • هزینه‌ی حق‌الثبت
  • هزینه‌ی حق‌الدرج
  • هزینه‌ی آگهی روزنامه‌ی رسمی و کثیرالانتشار
  • هزینه پلمپ دفاتر

هزینه‌ی تأسیس شرکت سهامی خاص با مسئولیت محدود فرق می‌کند؟

در جواب این سؤال باید بگوییم که بله، هزینه‌ی ثبت هر نوع شرکتی با بقیه فرق دارد و بر‌اساس عواملی مانند حجم اساسنامه و موضوع شرکت و تعداد شرکا هزینه‌های ثبتی تأسیس شرکت‌ها متفاوت خواهد بود.

نکته مهم: مؤسسه ثبت شرکت ذهن ناب در ابتدای عقد قرارداد هزینه‌ی نهایی را اعلام می‌کند و تا انتهای کار، یک ریال به این هزینه اضافه نخواهد کرد. این نکته بسیار مهم است و متقاضیان ثبت شرکت باید به آن توجه ویژه‌ای کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر