کمپانی PayPal امکان معامله و خرید با ارزهای مجازی را فراهم می آورد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی PayPal با کسب جواز Bitliciense از دپارتمان امور مالی US، به زودی امکان معامله و خرید به وسیله ارزهای مجازی را برای کاربران خود میسر می کند.

پی پال از چند هفته دیگر، به بازار ارزهای مجازی قدم خواهد گذاشت. کاربران ایالات متحده به زودی قادر به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی در این پلتفرم می شوند.

در اوایل سال آینده، کاربران می توانند از ارز مجازی برای پرداخت هزینۀ اجناس به بیش از 26 میلیون فروشنده پی پال استفاده کنند. البته این پرداخت ها در قالب ارزهای فیات، مثل دلار و یورو به فروشنده ها تحویل داده می شوند، و نه به صورت بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش یا لایت کوین.

کمپانی PayPal به زودی اطلاعاتی را برای کمک به کاربران خود، جهت درک بهتر فناوری بلاکچین و همچنین خطرات و فرصت های مرتبط با سرمایه گذاری در ارزهای مجازی ارائه می دهد. توجه داشته باشید که بلاکچین، اکوسیستم ارزهای دیجیتالی است. کاربران می توانند تا پایان سال، به طور رایگان به خرید یا فروش ارزهای مجازی بپردازند. در ضمن، نگهداری از ارزهای مجازی در کیف پولی پی پال هیچ هزینه ای را در بر نمی گیرد.

کمپانی PayPal همچنین قصد دارد تا در نیمه اول سال 2021، ارزهای مجازی را به Venmo وارد کند. بدین ترتیب، کاربران کشورهای دیگر (علاوه بر ایالات متحده) نیز قادر خواهند بود تا در سال آینده به خرید و فروش ارزهای مجازی بپردازند. پی پال به تازگی جواز Bitlicense را از دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویوک دریافت کرده است.

دن شولمن، مدیرعامل پی پال طی مصاحبه ای با رویترز اعلام کرده که این شرکت انتظار دارد تا با ارائه خدمات ارزهای مجازی، پذیرش عمومی آن ها را بهبود بخشد. پی پال تلاش می کند تا سازمان ها و بانک های مرکزی را برای راه اندازی ارزهای مجازی انحصاری خود آماده کند. طبق نظر سنجی این شرکت، ده بانک مرکزی خواهان عرضه نسخه های دیجیتالی ارزهای خود در سال های آینده هستند.

پی پال در پشتیبانی از ارز مجازی با شرکت های پرداخت دیجیتالی بزرگی از جمله Square همراه شده است. با این حال، این کمپانی اقرار کرده که ارزهای مجازی می توانند فرار باشند و تعاملات با سرعت کمتر و هزینه بیشتری نسبت به سایر روش های پرداختی انجام شوند. بنابراین در هنگام رسیدگی به ارزهای مجازی در پلتفرم پی پال (یا هر جای دیگری)، بهتر است جانب احتیاط را رعایت کرد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر