انتقال بیش از 14 میلیون تلویزیون هوشمند شیائومی به بازار

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی چینی شیائومی به تازگی گزارشی را منتشر کرده و در آن از انتقال بیش از 14 میلیون واحد از تلویزیون هوشمند Xiaomi خبر داده است.

شیائومی در بازار تلویزیون های هوشمند درخشش خوبی از خود نشان داده و دائما از ارقام قابل ملاحظه ای خبر می دهد. در همین راستا، شیائومی در گزارش اخیر خود پیش بینی کرده که بیش از 14 میلیون اسمارت تی وی در سال جاری برای فروش انتقال داده خواهد شد.

تخمین این رقم، بیانگر افزایش 1 میلیون واحد بیشتر از سال گذشته است. با اینکه شیائومی هدف 16 میلیون واحدی را برای سال جاری تعیین کرده بود، اما با توجه به پاندمی کرونا و تاثیرگذاری آن روی بازار جهان، انتقال 14 میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند نیز دستاورد خوبی برای این شرکت چینی محسوب می شود.   

به لطف این رقم پیش بینی شده، فروش Xiaomi Smart TV برای فروشندگان وابسته از جمله MediaTek و Ruixuan نیز منفعت خواهد داشت. طبق گزارش های منتشر شده، شیائومی به عنوان برترین فروشنده تلویزیون های هوشمند برای نیمه اول سال 2020 شناخته شده است.  

این کمپانی در سال 2019 نیز از نظر انتقال تعداد اسمارت تی وی و حجم فروش آن ها، در جایگاه اول بازار و در صدر جدول تولیدکننده های مطرح دیگری از جمله Skyworth، Hisense و TCL قرار گرفت.

در سال 2019، شرکت چینی از انتقال سالانه 10.46 میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند خبر داد. این رقم باعث شد تا Xiaomi به عنوان نخستین برند تلویزیون با فروش سالانه بیش از 10 میلیون واحد در تاریخ بازار چین شناخته شود.

اسمارت تی وی های شیائومی علاوه بر بازار چین، در هندوستان نیز مورد استقبال قرار گرفته اند. این کمپانی چینی در سال 2018 و پس از عرضه برند Mi TV در هندوستان، از فروش 500 هزار دستگاه در عرض تنها شش ماه خبر داد. شیائومی در حال حاضر به عنوان برترین برند تلویزیون هوشمند در بازار هندوستان شناخته می شود و بیش از 33 درصد از سهم بازار این محصولات را به خود ختصاص داده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر