ویژگی‌ها و تصاویر ال جی Q52 قبل از رونمایی فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – چندین عکس لایو از ال‌جی Q52 که هنوز رونمایی نشده، منتشر شده است و ویژگی‌ها و ظاهر این گوشی را فاش کرده است. در این مطلب به ویژگی‌های این گوشی می‌پردازیم.

ال جی اوایل امسال از گوشی هوشمند ال‌جی Q51 که مجهز به چیپست Helio P22  است رونمایی کرد. گواهینامه‌های مختلفی که در اینترنت منتشر شده‌اند نیز خبر از این می‌دهند که قرار است ال‌جی به زودی از گوشی Q52 به عنوان جانشین Q51 رونمایی کند. چندین عکس لایو از این گوشی ال‌جی Q52 در کره جنوبی منتشر شده است که نشان می‌دهد رونمایی این گوشی نزدیک است.

عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد که در فریم کناری سمت چپ ال‌جی Q52 کلید‌های کنترل صدا و کلید پاور قرار دارد و در فریم کناری سمت راست آن اسکنر اثر انگشت قرار دارد. در جلو این گوشی یک نمایشگر مرسوم قرار دارد که در بالا قسمت مرکزی آن دوربین سلفی قرار داده شده است.

به نظر می‌رسد که سطح پشتی این گوشی از پلی‌کربنات شیشه‌ای ساخته شده است. چهار دوربین پشتی و فلاش LED این گوشی درون یک قاب مستطیلی شکل قرار دارند. در پایین این گوشی جک صوتی 3.5 میلی متری، میکروفن، یک پورت C برای USB و اسپیکر قرار دارد.

ویژگی‌های ال جی Q52

این گوشی هوشمند دارای ابعاد 165×76.7×8.4 میلی‌متر و 188 گرم وزن است. نمایشگر آن LCD 6.6 اینچی است و دارای کیفیت HD+ و رزولیشن  720 x 1600پیکسل است.

دوربین سلفی این گوشی 13 مگاپیکسل است. در قاب پشتی این گوشی 4 دوربین قرار دارد و شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 ، لنز واید 5 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص دهنده عمق 2 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

این گوشی به طور پیش فرض از اندروید 10 پشتیبانی می‌کند. چیپست به کار رفته در این گوشی Helio P35 است. ال‌جی Q52 دارای رم 4 گیگا‌‌‌بایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است که با استفاده از حافظه جانبی می‌توان آن را ارتقا داد. باتری این گوشی 4000 میلی آمپر بر ساعت است.

قیمت ال‌جی Q52 و تاریخ رونمایی آن

هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی این گوشی منتشر نشده است. این گوشی هوشمند احتمالا بین 300000 وون تا 400000 وون قیمت‌گذاری خواهد شد و در دو رنگ سفید ابریشمی (Silky White) و قرمز ابریشمی (Silky Red) به بازار عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر