حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

معرفی چند اپلیکیشن کاربردی مطالعه و برنامه‌ریزی درسی (قسمت دوم)

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در مطلب قبلی چند نمونه از اپلیکیشن‌های مطالعه که مناسب برای مطالعه و برنامه‌ریزی هستند و  قابلیت‌های مختلفی از جمله افزودن دروس هر ترم، جزئیات مربوط به آن‌ها مثل نام معلم، تاریخ امتحان و از این دست را داشتند به شما معرفی کردیم. در این مطلب نیز قصد دارم تا چند اپلیکیشن کاربردی دیگر را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Easy Study

اپلیکیشن Easy study

در این اپلیکیشن شما می‌توانید دروسی را که در هر ترم انتخاب کرده‌اید و مدت زمانی را که در هفته یا روز باید به مطالعه آن‌ها بپردازید را وارد کنید. وقتی زمان شروع مطالعه فرا رسیده باشد، روی اپلیکیشن برای شما یک نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود . در اپلیکیشن Easy study شما می‌توانید جزییات مربوط به هر درس را وارد کنید. وقتی شروع به مطالعه می‌کنید، تایمر اپلیکیشن فعال می‌شود و برای اینکه متوجه بشوید چقدر از زمان شروع به مطالعه گذشته است می‌توانید وارد برگه Statistics شده و از آنجا زمان را مشاهده کنید. نکته‌ای که در خاطر باید داشته باشید این است که این اپلیکیشن در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است که نسخه رایگان آن شامل تبلیغ‌های درون برنامه‌ای است.

برای دسترسی به نسخه اندرویدی اپلیکیشن Easy study به این آدرس مراجعه کنید. برای دانلود نسخه iOS اپلیکیشن نیز می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

اپلیکیشن School Planner

اپلیکیشن School Planner

قابلیت‌های اپلیکیشن School Planner برای برنامه‌ریزی و مدیریت برنامه‌ها بسیار زیاد است. شما می‌توانید به راحتی فهرست  کلاس‌های خود را در اپلیکیشن وارد کنید و زمان برگزاری هر کدام را نیز در فیلدهای متنی مربوطه تایپ کنید. علاوه بر این رویدادهای جاری را نیز می‌توانید به این اپلیکیشن اضافه کنید. برای دسترسی به ایده‌های برنامه‌ریزی و مطالعه که در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد می‌توانید به برگه Library مراجعه کنید. شما می‌توانید فایل‌های مربوط به تکالیفتان را نیز به اپلیکیشن اضافه کنید.

اپلیکیشن School Planner فقط برای سیستم‌عامل اندروید به بازار اپلیکیشن‌ها ارائه شده است و هنوز نسخه iOS آن وجود ندارد. این اپلیکیشن را می‌توانید از این آدرس برای گوشی‌های اندرویدی دریافت کنید.

اپلیکیشن Stusdy Bunny: Focus Timer

اپلیکیشن های مطالعه و برنامه ریزی

کار کردن با این اپلیکیشن بیشتر به صورت تفریحی است. در ابتدای اجرای این اپلیکیشن یک خرگوش کارتونی برای شما نمایش داده می‌شود که به عنوان دوست شما در مطالعه کردن است. از این اپلیکیشن شما می‌توانید برای مدیریت زمان‌های مطالعه، ایجاد لیست‌های انجام کار، ایجاد فلش کارت و همچنین پیگیری کارهایی که باید انجام دهید، استفاده کنید. زمانی که شما روند مطالعه خود را آغاز می‌کنید، به شما امتیازاتی داده می‌شود که از آن می‌توانید برای بازی کردن با خرگوشی که دوست شما شده استفاده کنید.

نسخه  اندرویدی اپلیکیشن Study Bunny را از این آدرس و نسخه iOS آن را از این آدرس به صورت رایگان دریافت کنید.

اپلیکیشن Study Smarter

اپلیکیشن های مطالعه study smarter

اپلیکیشن Study Smarter یکی از اپلیکیشن‌های مطالعه و برنامه‌ریزی است که با استفاده از آن می‌توانید با سایر دانش‌آموزان در کشورهای دیگر نیز برای انجام مطالعه رقابت کنید. این اپلیکیشن برای کاربران خود امکان طراحی یک‌سری اپلیکیشن ایجاد کرده است که هر کاربر می‌تواند با کاربر دیگر به اشتراک بگذارد. به این ترتیب شما می‌توانید از فلش کارت‌هایی که دیگران ایجاد کرده‌اند استفاده کنید و برعکس. به این ترتیب در زمان شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

علاوه بر این شما می‌توانید از قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن مثل حاشیه نویسی متن‌ها، ایجاد گروه‌های مطالعه و از این دست استفاده کنید. برای دانلود نسخه اندرویدی اپلیکیشن StudySmarter به این آدرس مراجعه کنید. برای دانلود نسخه iOS نیز از این لینک استفاده کنید.

اپلیکیشن MyHomework Student Planner

اپلیکیشن myHomework Student Planner

اپلیکیشن MyHomework Student Planner یکی از اپلیکیشن‌های مطالعه و برنامه‌ریزی است که کار کردن با آن بسیار ساده و راحت است. برای شروع به کار با این اپلیکیشن باید برنامه درسی و کلاسی خود را وارد آن کنید. سپس اپلیکیشن یک‌سری کدهای رنگی برای شما ایجاد می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید برنامه درسی خود را دنبال کنید. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فهرست تکالیف خود را نیز مدیریت کنید.

نسخه اندرویدی اپلیکیشن MyHomework Student Planner در این آدرس و نسخه iOS این اپلیکیشن از طریق این لینک در دسترس است.

 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر