ارائه سه نسخه جدید از خانواده دوج چارجر و چلنجر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی کرایسلر به تازگی با اتحادیه کارگران خودرو کانادا قراردادی را به امضا رسانده که بر اساس آن تولید سه نسخه جدید دوج چارجر و چلنجر، بخشی از سرمایه گذاری پنجاه میلیون دلاری این شرکت در کارخانه مونتاژ خودرو در برمپتون خواهد بود. همچنین این کارخانه تولید کرایسلر ۳۰۰ را نیز ادامه خواهد داد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی پیرامون نسخه‌های جدید دوج چارجر و چلنجر در دسترس نیست اما با این حال به نظر می‌رسد که طول عمر این خودروهای محبوب افزایش یافته است.
دوج چارجرپس از ارائه نسخه‌های محبوبی همچون: هلکت، ردآی و دمون، تصور اینکه چه نسخه‌هایی قرار است به این محصولات اضافه شود، سخت خواهد بود. همچنین اخیرا کمپانی کرایسلر نشان تجاری کودا را احیا کرده که ریشه آن به خودروی ماسل دهه ۷۰ باز می‌گردد. ناگفته نماند که نسخه ویژه پیست چلنجر acr نیز تا پیش از این روی میز بود که ظاهرا فعلا در دستور کار دوج قرار ندارد.
از طرف دیگر توافق‌هایی پیرامون تولید یک پلتفرم مالتی انرژی به جهت ساخت خودروهای پلاگین هیبرید و برقی میان سران شرکت فیات کرایسلر وجود دارد که در مجموع هزینه‌ای حدود ۱.۳۵ تا ۱.۵ میلیارد دلار به این شرکت تحمیل خواهد کرد. کانادا طی سال‌های گذشته یکی از مراکز تولید اصلی محصولات کرایسلر بوده و این شرکت حدود ۴ میلیارد دلار در تاسیسات خود در کشور کانادا سرمایه‌گذاری کرده است. ضمنا این توافقنامه جدید نیز حدود ۲ هزار شغل جدید در کانادا ایجاد خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر