حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

امکان ورود به اسپاتیفای با حساب کاربری گوگل فراهم شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل پلی موزیک به‌تدریج به فعالیت خودش پایان می‌دهد و کاربران به ‌دنبال جایگزین دیگری برای این سرویس استریم موسیقی هستند. به ‌دنبال همین موضوع، اسپاتیفای بی‌سروصدا گزینه‌ جدیدی به سرویس خود اضافه کرده است تا کاربران با حساب‌ کاربری گوگل وارد آن شوند. با عرضه‌ی این گزینه‌، استفاده از اسپاتیفای برای دارندگان حساب کاربری گوگل راحت‌تر می‌شود.

از این پس، بعد از بازکردن اسپاتیفای دو گزینه‌ی «ادامه با گوگل» و «ادامه با فیسبوک» نشان داده می‌شود. چندسالی است امکان ورود با حساب کاربری فیسبوک در اسپاتیفای وجود دارد و اکنون، کاربران با گوشی‌ها و تبلت اندرویدی می‌توانند از حساب کاربری گوگل نیز استفاده کنند. ادغام حساب کاربری گوگل با اسپاتیفای، کاربران را از واردکردن رمز عبور بی‌نیاز می‌کند و امنیت را ارتقا می‌بخشد.

در ادامه بخوانید:

نسخه‌ی وب و اپلیکیشن اندروید اسپاتیفای هم از ویژگی جدید پشتیبانی می‌کنند و کاربران ویندوز و آی‌اواس نمی‌توانند از حساب کاربری گوگل برای ورود به اسپاتیفای استفاده کنند.

دارندگان حساب اسپاتیفای نمی‌توانند این حساب را به گوگل متصل و هم‌زمان از هر دو استفاده کنند. درصورتی‌که آدرس ایمیل ثبت‌شده در اسپاتیفای با آدرس جیمیل کاربر یکی باشد، از کاربر خواسته می‌‌شود از آدرس و رمز عبور جیمیل برای ورود استفاده کند. درصورت مغایر بودن این دو آدرس ایمیل، کاربر برای استفاده از جیمیل در ورود به اسپاتیفای باید حساب جداگانه‌ای ایجاد و مجددا ثبت ‌نام کند. به عبارت دیگر، امکان استفاده از گزینه‌ی حساب کاربری گوگل برای کاربرانی که قبلا با ایمیل متفاوت در اسپاتیفای وارد شده‌اند وجود ندارد؛ مگر اینکه حساب دیگری مجددا در اسپاتیفای ایجاد کنند تا با اکانت گوگل وارد این اپلیکیشن شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر