گوشی‌های میان‌رده وان پلاس نورد N10 5G و N100 رونمایی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – وان پلاس امروز از گوشی‌های میان‌رده و ارزان قیمت خود با نام های وان پلاس نورد N10 5G و N100 رونمایی کرد. 

وان پلاس امروز از گوشی‌های میان رده جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی ها که وان پلاس نورد N10 5G و N100 نام دارند، تاکنون ارزان ترین گوشی‌های این برند هستند. شرکت وان پلاس برای اولین بار برای گوشی های خود اسلات microSD در نظر گرفته است. 

می‌توان گفت که گوشی وان پلاس نورد N100 ساده‌ترین و ارزان ترین گوشی این شرکت است. این گوشی ها ابتدا در اروپا و انگلیس رونمایی می‌شوند و بعد وارد آمریکای شمالی می‌شوند. گوشی N100 با قیمت 179 پوند/یورو یا 233 دلار و گوشی N10 با قیمت 329 پوند/یورو یا 429 دلار به بازار عرضه خواهند شد. 

مشخصات وان پلاس نورد N100 

این گوشی یک نمایشگر 6.52 اینچ با رزولوشن HD+ و نرخ تازه سازی 60 هرتز دارد. این گوشی بسیار ارزان وان پلاس از چیپست کوالکام اسنپدراگون 460 با 4 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است که با استفاده از رم  microSD می‌توان ان را ارتقا داد. 

یک دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک لنز 2MP بوکه و یک سنسور ماکرو 2MP در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت گوشی نیز در قاب پشتی و کنار دوربین‌ها قرار گرفته است. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی داخل یک حفره کوچک در گوشه سمت چپ و بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته است. 

با وجود قیمت بسیار کم این گوشی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای ان در نظر گرفته شده است که از قابلیت شارژ سریع سیمی 18 وات پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل OxygenOS مبتنی بر اندروید 10 روی این گوشی نصب شده است. وان پلاس نورد N100 در رنگ مشکی به بازار عرضه خواهد شد. 

وان پلاس نورد N10 5G

مشخصات وان پلاس نورد N10 

دومین گوشی که امروز معرفی شد، قیمت بیشتر و مشخصات بهتری دارد. این گوشی نمایشگر 6.49 اینچی با رزولوشن FullHD و نرخ نوسازی 90 هرتز دارد و از چیپست اسنپدراگون 690 با 6 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. کاربران می‌توانند حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی را با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت افزایش دهند. 

باتری این گوشی ضعیف تر از مدل قبلی است و 4300 میلی امپر ساعت ظرفیت دارد؛ اما از Warp Charge 30T پشتیبانی می‌کند. این گوشی بر خلاف مدل قبلی، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. 

در قاب پشتی این گوشی یک دوربین چهارگانه متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 13 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی مونوکروم قرار دارد. سنسور اثر انگشت در قاب پشتی و کنار دوربین‌ها قرار گرفته است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی داخل یک حفره کوچک و گوشه بالا سمت چپ گوشی قرار گرفته است. 

هر دو گوشی هوشمند جدید نورد در اروپا و انگلیس در نسخه دو سیم کارته در دسترس خواهند بود؛ در حالی که بازار آمریکای شمالی تنها مدل تک سیم کارت را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر