آیفون 12 در فرانسه با جعبه بزرگ‌تر به همراه ایرباد عرضه می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
از آنجا که فرانسه الزامات قانونی دارد که هدفون باید در تمام اسمارتفونهای فروخته شده در این کشور گنجانده شده باشد، ابتکار سبز اپل در مورد آیفون 12 خیلی در این کشور موفق نخواهد بود.  
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از اسلش‌گیر، در سایر نقاط جهان آیفون 12 در یک جعبه بسیار باریک حاوی گوشی، یک سیم USB-C، و مستندات کاغذی عرضه می‌شود. در فرانسه یک جعبه کاملا فوق‌العاده وجود خواهد داشت.
 
خریداران آیفون 12 یا آیفون 12 پرو در فرانسه یک جعبه مقوایی سفید دریافت خواهند کرد. داخل این جعبه مقوایی آیفون 12 یا آیفون 12 پرو استاندارد قرار گرفته است. زیر این جعبه استاندارد آیفون 12 محفظه‌ای قرار دارد که حاوی ایرپادها است. ما باید اینگونه فرض کنیم که جعبه بیرونی تا جای ممکن ساده طراحی شده تا بازیافت جعبه مذکور در آینده نزدیک تسهیل شود.  
 

اپل می‌گوید که با کوچک‌تر شدن جعبه آیفون، این شرکت توانسته است 70 درصد محصولات بیشتر را در یک پالت تحویل بگنجاند. این اقدام در کوتاه‌مدت و بلندمدت می‌تواند تاثیرات قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.
 
آیفون 11 آخرین آیفونی بود که در آن دوشاخه دیواری سیم شارژ نیز گنجانده شده بود.
 
در ویدئویی که اکانت TheiCollection در فرانسه در یوتیوب منتشر کرده است یکی از نخستین جعبه‌گشایی‌های آیفون 12 و آیفون 12 پرو را مشاهده می‌کنید.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر