حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مشخصات گلکسی اس ۳۰ اولترا فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ چند ماه دیگر خانواده‌ی گلکسی اس ۳۰ را معرفی و همانند مدل گلکسی اس ۲۰، آن را در چندین مختلف راهی بازار خواهد کرد. امروز هم اولین اطلاعات از گوشی گلکسی اس ۳۰ اولترا فاش شد. این مدل بزرگ‌ترین مدل خانواده اس ۳۰ است که ویژگی‌های جالبی دارد.

باتوجه‌به اطلاعات فاش‌شده از گلکسی اس ۳۰ اولترا، این گوشی با باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۴۰ مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود. با نگاهی به اولین رندرهای فاش‌شده از سری گلکسی اس ۳۰، به‌نظر می‌رسد که دوربین جلو همچنان در مرکز صفحه‌نمایش و به‌صورت حفره‌ای دیده می‌شود.

ابعاد گوشی گلکسی اس ۳۰ اولترا در‌مقایسه‌با گلکسی اس ۲۰ اولترا هم تغییر زیادی نخواهد کرد و در ابعاد ۱۶۵٫۱ در ۷۵٫۶ در ۸٫۹ میلی‌متر ساخته خواهد شد. گفتنی است دوربین پشت هم ۱٫۹ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا هم با ابعاد ۱۶۶٫۹ در ۷۶ در ۸٫۸ میلی‌متر ساخته شده بود.

به‌احتمال زیاد ترکیب قرارگرفتن دوربین پشت در گوشی‌های گلکسی اس ۳۰ درمقایسه‌با گلکسی اس ۲۰ تغییر خواهد کرد. همچنین، گفته شده که گلکسی اس ۳۰ الترا به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی AMOLED با وضوح 2K مجهز خواهد بود که در‌مقایسه‌با صفحه‌نمایش ۶/۹ اینچی گلکسی اس ۲۰ اولترا کمی کوچک شده است.

در ادامه بخوانید:

انتظار می‌رود گلکسی اس ۳۰ در آمریکا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۵ و در سایر کشورها با تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ راهی بازار شود؛ البته تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ هنوز رسما معرفی نشده و تنها شایعات متعددی از آن منتشر شده است. درپایان، باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی اس ۳۰ اولترا به‌احتمال زیاد با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.0 رونمایی خواهد شد. ناگفته نماند هنوز اطلاعاتی از میزان حافظه‌ی رم و حافظه ذخیره‌سازی گلکسی اس ۳۰ اولترا منتشر نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر