حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هیوندای النترا 2021 با امکانات رفاهی و ایمنی فراوان معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هیوندای النترا ۲۰۲۱ جدید با قیمت ۱۹،۶۵۰ دلار (بدون احتساب هزینه ۹۹۵ دلاری حمل در مقصد) فروخته می‌شود و فروش آن از پاییز امسال آغاز خواهد شد. خریدارانی که تمام امکانات و قابلیت‌های جذاب این خودرو را می‌خواهند، می‌توانند بهترین تیپ، یعنی Limited Hybrid را با قیمت ۲۸،۱۰۰ دلار تهیه کنند. اگر مشتریانی به عملکرد خودرو علاقه‌مند باشند، تیپ N-Line مجهز به پیشرانه ۱/۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر و یکی از دو جعبه‌دنده‌ب ۶ سرعته دستی یا ۶ سرعته‌ی دوکلاچه برای آن‌ها موجود خواهد بود.

نمای جلو هیوندای النترا 2021 / 2021 Hyundai Elantra قرمز رنگ با منظره آسمان ابری

حتی تیپ پایه SE نیز به انواع امکانات مجهز است. در این تیپ، سیستم سرگرمی و اطلاعاتی هشت اینچی استاندارد با قابلیت پشتیبانی بی‌سیم از اپل کارپلی و اندروید اتو وجود دارد. مجموعه‌فناوری ایمنی شامل هشدار برخورد از جلو با قابلیت تشخیص عابرپیاده، دستیار حفظ مسیر حرکت، دستیار حفظ فاصله‌ی طولی از خودرو جلویی، دستیار نوربالا، دستیار جلوگیری از برخورد در نقاط کور دید راننده، دستیار جلوگیری از برخورد و تصادف در عقب و هشدار خروج ایمن می‌شود.

در تیپ SEL، ویژگی‌هایی مانند کلید مجاورتی با سیستم استارت بدون کلید (Push button start) و کنترل خودکار آب‌وهوای دومنطقه‌ای و استریو ۶ بلندگو به امکانات هیوندای النترا ۲۰۲۱ اضافه می‌شود. این تیپ نیز با دو بسته‌ی سفارشی (آپشن) برای مشتریان موجود است. بسته‌ی راحتی با قیمت ۹۵۰ دلار امکاناتی مانند جلوداشبورد دیجیتال ۱۰/۲۵ اینچی، کروزکنترل تطبیقی​​، ترمزدستی الکترونیکی، روکش چرمی داخل کابین، پد شارژ بی‌سیم، صندلی‌های جلوی گرم‌شونده و آینه‌های خارجی گرم‌شونده را برای مشتریان به‌همراه دارد.

نمای عقب هیوندای النترا 2021 / 2021 Hyundai Elantra قرمز رنگ با منظره آسمان ابری

در ادامه بخوانید:

هنگامی‌که شخصی بسته‌ی راحتی را انتخاب کرد، بسته‌ی پریمیوم با پرداخت ۲،۱۰۰ دلار اضافی دردسترس قرار می‌گیرد. امکاناتی مانند رینگ‌های ۱۷ اینچی، تزیینات بیرونی کرومی تیره، چراغ‌های عقب LED، سان‌روف، چراغ‌های راهنما در آینه‌های جانبی، صندلی عقب با نسبت پشتی ۶۰/۴۰ و صندلی برقی راننده در این بیته‌ی سفارشی برای مشتریان عرضه می‌شود.

هیوندای النترا N-Line نیز تجهیزات را از مدل معمولی SEL می‌گیرد؛ ولی پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۱/۶ لیتری توربوشارژ را با قدرت ۲۰۱ اسب‌بخار جایگزین پیشرانه این تیپ می‌کند. این تیپ از دیسک‌های ترمز جلویی برخوردار است که یک اینچ بزرگ‌تر از سایر مدل‌ها هستند و علاوه‌براین، رینگ‌های ۱۸ اینچی با تایر گودیر ایگل F۱ و سیستم تعلیق عقب چندمیله‌ای نیز دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. بدنه‌ی این خودرو تغییراتی کرده است؛ مانند جلوپنجره تجدیدنظرشده و طراحی بهبودیافته‌ی سپر و چراغ‌های عقب LED.

نمای داخل کابین هیوندای النترا 2021 / 2021 Hyundai Elantra

تیپ محدود (Limited) از امکانات تیپ SEL همراه‌با بسته‌های راحتی و پریمیوم و تجهیزاتی دیگر برخوردار است. فناوری ایمنی توسعه‌یافته دستیار جلوگیری از برخورد از عقب در پارکینگ، هشدار فاصله‌ی پارکینگ هنگام دنده معکوس و دستیار رانندگی در بزرگراه را شامل می‌شود. صفحه‌نمایش سرگرمی و اطلاعاتی ۱۰/۲۵ اینچی نیز با قابلیت ناوبری وجود دارد؛ اما به‌جای ارتباط بی‌سیم با نمایشگر کوچک‌تر از اتصال سیمی با اپل کارپلی و اندروید اتو استفاده می‌کند. همچنین، این سیستم از قابلیت تشخیص صدا بهره می‌برد.

تیپ پیشرانه جعبه‌دنده قیمت (بدون احتساب هزینه ۹۹۵ دلاری حمل در مقصد)
SE ۲ لیتری چهار سیلندر جعبه‌دنده‌ی هوشمند متغیر (IVT)  ۱۹،۶۵۰ دلار
SEL ۲ لیتری چهار سیلندر جعبه‌دنده‌ی هوشمند متغیر (IVT)

۲۰،۹۰۰ دلار

SEL + پکیج راحتی ۲ لیتری چهار سیلندر جعبه‌دنده‌ی هوشمند متغیر (IVT) ۲۱،۸۵۰ دلار
SEL + پکیج راحتی + پکیج پریمیوم ۲ لیتری چهار سیلندر جعبه‌دنده‌ی هوشمند متغیر (IVT) ۲۳،۹۵۰ دلار
SEL Hybrid ۱/۶ لیتری چهار سیلندر با موتور برقی ۶ سرعته‌ی DCT ۲۳،۵۵۰ دلار
N Line MT ۱/۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۶ سرعته‌ی دنده دستی

۲۴،۱۰۰ دلار

N Line DCT ۱/۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۶ سرعته‌ی DCT

۲۵،۲۰۰ دلار

Limited ۲ لیتری چهار سیلندر جعبه‌دنده‌ی هوشمند متغیر (IVT) ۲۵،۴۵۰ دلار
Limited Hybrid ۱/۶ لیتری چهار سیلندر با موتور برقی ۶ سرعته‌ی DCT ۲۸،۱۰۰ دلار

تیپ Limited Hybrid علاوه‌بر چند امکانات اضافی، پیشرانه‌ی الکتریکی نیز دریافت می‌کند. ازجمله امکانات اضافی این تیپ می‌توان به چراغ‌های عقب کاملا LED و حافظه‌ی صندلی راننده و صندلی‌های جلو تهویه‌شونده اشاره کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر