نسل دوم پورشه ماکان 2022 برای اولین بار در پوشش استتاری مشاهده شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز –  قرار است نسل بعدی پورشه ماکان بر پلتفرم جدید ساخته و با قوای محرکه برقی روانه بازار شود. همچنین ظاهر آن نیز شبیه کراس اوورهای کوپه مانند به نظر می‌رسد. طبق گزارشات رسیده، شرکت پورشه به زودی نسل جدید پورشه ماکان یعنی پرفروش‌ترین محصول خود را روانه بازار خواهد کرد. این محصول بر یک پلتفرم کاملا جدید ساخته شده و پس از مدل تایکان دومین محصول تماما برقی شرکت پورشه به حساب می‌آید.

 

تصاویر جاسوسی خبر از بازطراحی بخش‌های زیادی از این خودرو می‌دهند، به نحوی که ظاهر ماکان جدید به سمت کراس اوورهای کوپه متمایل شده و الگوبرداری‌های زیادی نیز از مدل تایکان صورت پذیرفته است. طراحان شرکت پورشه سعی داشته‌اند تا تفاوت ظاهری زیادی بین مدل فعلی و نسل جدید پورشه ماکان ایجاد کنند؛ چراکه طبق برخی صحبت‌ها قرار است این دو مدل برای مدتی در کنار یکدیگر به فروش برسند. بنابراین مشتریان می‌توانند نمونه بنزینی با پیشرانه 4 یا 6 سیلندر را انتخاب کنند و یا به سمت نسل جدید با پیشرانه تمام برقی متمایل شوند.

پورشه ماکان 2022 از سال ۲۰۱۴ که ماکان وارد سبد تولیدات کمپانی آلمانی شد، موفقیت‌های زیادی را برای شرکت پورشه به همراه آورد و تا سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه از آن به فروش رسید. با وجود موفقیت این مدل محبوب به نظر می‌رسد بازطراحی کامل آن یک ریسک بزرگ باشد که مسئولین پورشه صابون آن را به تن خود مالیده‌اند. به ویژه که مدل‌های برقی مختلف در حال حاضر در قالب‌های گوناگون وارد بازار شده و رقابت تنگاتنگی را رقم زده‌اند. بنابراین فعلا به جهت مقابله با مقاومت خریداران نسبت به خرید ماکان برقی، شرکت پورشه سیاست فروش نسخه پیشین خودرو همزمان با مدل جدید را در پیش گرفته تا نسل جدید ماکان با قوای محرکه برقی جایگاه خود را در میان مشتریان تثبیت کند.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر