راهکار جدید توییتر برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست پیرامون انتخابات 2020

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی توییتر با اضافه کردن یک سری خدمات جدید به تایم لاین کاربران آمریکایی، قصد دارد تا انتشار اطلاعات نادرست پیرامون انتخابات ریاست جمهوری را به حداقل برساند.

ظاهرا مقامات توییتر برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست پیرامون انتخابات آمریکا، روش های تازه ای را در پیش گرفته اند. این کمپانی با اضافه کردن یک سری خدمات جدید به قسمت سرچ و همچنین تایم لاین کاربران آمریکایی، قصد دارد تا جلوی نشر مطالب نادرست درباره انتخابات امسال را بگیرد.

این تغییرات از روز دوشنبه در صفحه کاربران به وجود آمده و پس از آن افراد با پیام هایی مشابه زیر مواجه شده اند:

  • ممکن است از طریق ایمیل، اطلاعات نادرستی را درباره فرایند رای گیری دریافت کنید.
  • نتایج انتخابات ممکن است با اندکی تاخبر اعلام شود.

فرد با ضربه زدن روی این پیام ها به لینک خبر در توییتر هدایت می شود و در آنجا می تواند جزییات بیشتری را مطالعه کند. طبق ادعای توییتر، انتخابات ریاست جمهوری 2020 تفاوت عمده ای با سال های گذاشته دارد؛ چراکه افراد این بار باید از طریق پست الکترونیکی مشارکت خود را به نمایش بگذارند. بنابراین پیام های فوق می توانند سرعت انتشار اطلاعات نادرست را به طور چشمگیری کاهش دهند.   

نتایج انتخابات آمریکا تا سوم نوامبر همچنان نامشخص خواهد بود. کمپانی توییتر پیش از این نیز اقداماتی را در خصوص انتشار اطلاعات بی پایه و اساس صورت داده و سیاست های خود را بارها بررسی کرده تا انتشار اخبار نادرست در بین مردم را به حداقل برساند. همانطور که در مطالب قبلی به آن اشاره کردیم، مدیر عامل شرکت یعنی جک دورسی پس از انتخابات 2020 در مجلس سنا حاضر می شود تا علاوه بر پاسخ گویی به یک سری اتهامات، از نحوه رویکرد توییتر درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز دفاع کند (حضور مدیر عاملان فیس بوک و توییتر در جلسه دادرسی سنا).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر