حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رگولاتوری: ایرانسل برترین شرکت اینترنت ‌بی‌سیم ثابت در کسب رضایت کاربران

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مربوط به ۶ ماهۀ نخست سال ۱۳۹۹، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبۀ نخست را به خود اختصاص دهد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص ۱۲.۵۲ و رتبۀ نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبین‌نت نیز در رتبۀ دوم قرار گرفته است.

«سامانۀ ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزۀ سرویس‌های فناوری اطلاعات» از وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، به نشانی itmon.cra.ir/Satisfaction قابل دسترسی است و کاربران اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهواره‌ای می‌توانند از این طریق، میزان رضایت خود را از شرکت خدمات‌دهنده، ثبت کنند.

ایرانسل خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) خود را به‌عنوان گسترده‌ترین ارائه‌دهندۀ این خدمات در ایران، مرداد ماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی و تجاری راه‌اندازی کرد. اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تأمین اینترنت سازمان‌ها، مؤسسه‌ها، شرکت‌های تجاری و منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL  و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر