حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پالادیوم کجاست | همه چیز درباره مرکز خرید پالادیوم تهران + آدرس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پالادیوم را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین، معروف‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید تهران به حساب آورد که در محله زعفرانیه واقع شده است. این مرکز تجاری مدرن، بهترین و مجهزترین شعب برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است. تنوع فروشگاهی پالادیوم بسیار زیاد بوده و معماری جذاب و زیبای آن نگاه هر عابری را به سمت خود جلب می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید مدرن در پایتخت همراه ما در کجارو باشید.

هر آنچه باید درباره مرکز خرید پالادیوم تهران بدانید:

مرکز خرید پالادیوم

فضای بیرونی مرکز خرید پالادیوم تهران

منبع عکس: arcrealstate

پالادیوم یکی از مشهورترین مراکز خرید ایران است که در محله زعفرانیه شمال تهران قرار گرفته است. زیبایی منحصر به فرد بنا در کنار تنوع فروشگاه‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر، این مرکز خرید را به یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مراکز تجاری ایران تبدیل کرده است. پالادیوم امکانات بسیاری برای سرگرم کردن شما دارد و برای خاص پسندها یک انتخاب ناب و منحصر‌به‌فرد به شمار می‌رود.

 ساختمان پالادیوم در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع واقع شده و دارای ۱۵۰ واحد تجاری، ۱۲۰ فروشگاه و واحد خدماتی و ۲۵ رستوران، کافی شاپ و فوت کورت است. این ساختمان از ضلع جنوبی دارای ۱۳ طبقه، از ضلع شمالی دارای ۱۱ طبقه و از سمت همکف دارای ۶ طبقه است. طبقات بالایی این مرکز تجاری به دفاتر ادارای آن اعم از شرکت‌های هواپیمایی، گردشگری و بیمه اختصاص دارد که همگی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستد.

ساخت این مرکز خرید مجلل در سال ۱۳۸۸ آغاز شد و سه سال بعد یعنی سال ۱۳۹۱ به پایان رسید. زمان زیادی نیست که از ساخت این مرکز خرید مدرن و باشکوه گذشته است؛ اما در همین مدت کم توانسته از رقیبان خود پیشی بگیرد و محبوبیت خاصی در میان مردم پیدا کند.

معماری پاساژ پالادیوم

معماری و طراحی نمای بیرونی پاساژ پالادیوم

منبع عکس: tripadvisor

در طراحی پالادیوم از ترکیب اشکال هندسی مختلف استفاده شده و نام آن به شیوه‌ای زیبا با سنگ نقره‌ای بر روی پس زمینه قهوه‌ای نوشته شده است. مرکز خرید پالادیوم خیلی بلند نیست؛ اما قوس‌های دایره‌ای شکل بزرگی که نمای اصلی آن را تشکیل می‌دهند، به خوبی بیانگر بزرگ بودن این مرکز خرید هستند.

شیشه‌های بسیار بزرگی بر روی نمای این مرکز خرید نصب شده که بیش از هر عامل دیگری، مقابل چشمان شما خودنمایی می‌کنند و اگر هوای زعفرانیه پاک باشد، به خوبی کوه‌های شمیرانات را بر روی این شیشه‌ها تماشا خواهید کرد. تبلیغات برندهای معروف و همچنین افتتاح یک شعبه جدید از نمایندگی یک برند بر روی این شیشه‌های بلند نصب می‌شوند تا نگاه رهگذران را به سمت خود بکشاند.

معمار پالادیوم کیست؟

طراحی و معماری این پاساژ بزرگ و مدرن توسط آقای «پدرام امن زاده» انجام شده و آقای حسن رفتاری مالک آن است. آقای امن زاده یکی از برترین معماران کشور محسوب می‌شود که توانسته با توانایی‌ها و مهارت‌های خود، اثری کم‌نظیر در جهان را طراحی کند. وی دارای مدرک DBA گرایش عمران – ساخت و کارشناسی ارشد مهندسی معماری است.

پالادیوم یعنی چه؟

نام مجتمع پالادیوم از یک فلز مقاوم و گرانبها به همین نام گرفته شده است. پالادیوم یک فلز نادر و کمیاب به رنگ سفید و نقره‌ای است و یکی از گران‌ترین و ارزشمندترین فلزات جهان محسوب می‌شود. این فلز از سه ویژگی مهم به نام‌های گران‌بها بودن، انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر شرایط اقلیمی برخوردار است که سعی شده در ساخت این مجتمع هم این عوامل در نظر گرفته شود.

قیمت اجناس پالادیوم

در مجموعه پالادیوم فروشگاه‌های بسیار متنوعی وجود دارد و انواع محصولات اعم از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر، شال و روسری، مزون‌های فروش مانتو، جواهرات و زیورآلات، لوازم دکوراسیون و صنایع هنری در آن‌ها ارائه می‌شود. از آنجا که برندهای لوکس و معروفی در این مجتمع تجاری عرضه می‌شود، قیمت اجناس آن نسبتا بالا است. برخی از برندهای مشهور موجود در این مرکز خرید شامل نایک، جین وست، جنیفر، منگو، دیزل، وومن سکرت، اسپرینگ فیلد، ال سی وایکیکی، پونت روما، سلنا هستند.

قیمت اجاره مغازه در پالادیوم

مغازه های مرکز خرید پالادیوم

منبع عکس: tripadvisor

پالادیوم در مدت زمان کوتاهی توانست نظر قشر بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کند و به یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید تهران تبدیل شود. همان‌طور که در قسمت بالا به آن اشاره شد، قیمت اجناس موجود در این پاساژ بسیار بالا است؛ اما با این وجود به واسطه برندهای معتبر و اجناس باکیفیتی که در واحدهای تجاری این مجتمع موجود است، مشتریان بسیاری روزانه وارد این مرکز خرید می‌شوند.

اجاره مغازه در پالادیوم برخلاف بسیاری از مراکز خرید و پاساژها تنها به پرداخت پول منتهی نمی‌شود؛ بلکه مدیریت مرکز خرید در ابتدا شرایط مجتمع و تعادل کالاهای موجود را بررسی می‌کند و سپس در صورت قبول، شما را در نوبت قرار می‌دهد؛ یعنی اگر شما قصد داشته باشید یک مغازه در مرکز خرید پالادیوم اجاره کنید، باید در ابتدا یک تقاضانامه شامل حوزه فعالیت، برندهای ارائه شده، کیفیت محصول و سایر موارد را برای هیات مدیره پاساژ ارسال کنید. هیات مدیره پس از بررسی همه این موارد و تایید کیفیت محصولات، شما را در صف انتظار برای اجاره یا رهن مغازه قرار می‌دهد. در صورتی که واحد مناسب برای کسب و کار شما خالی شود، برای عقد قرارداد با شما تماس گرفته خواهد شد؛ اما اگر تعداد واحدهای تجاری مربوط به حوزه فعالیت شما به حد نصاب رسیده باشد یا کیفیت محصول ارائه شده شما مورد قبول واقع نشود، به احتمال زیاد درخواست شما برای اجاره یا رهن مغازه در پالادیوم رد خواهد شد.

نزدیک‌ترین مترو به پالادیوم

نزدیک‌ترین مترو به پالادیوم، ایستگاه مترو میدان تجریش در خط یک است؛ بنابراین اگر قصد دارید توسط مترو به مجتمع تجاری پالادیوم بروید، باید در ایستگاه تجریش پیاده شوید و بقیه مسیر را با تاکسی به سمت زعفرانیه و در نهایت پالادیوم طی کنید.  

آدرس و ساعت کاری مجتمع پالادیوم

  • آدرس دقیق مرکز خرید پالادیوم: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم
  • ساعت کاری: واحدهای تجاری ۱۰ تا ۲۲، رستوران‌ و کافه‌ها ۱۱ تا ۲۳، سوپرمارکت ۹ تا ۲۲:۳۰

نکته قابل توجه اینکه درب مرکز خرید روزهای پنجشنبه ساعت ۲۳ و سایر روزها ساعت ۲۲:۳۰ بسته خواهد شد. این پاساژ مجهز به ۶ طبقه پارکینگ در زیر زمین است و هزینه آن به ازای هر ساعت ۳۰۰۰ تومان است.

  • شماره تلفن اطلاعات مرکز خرید: ۲۲۰۱۰۶۰۰-۰۲۱
  • شماره تلفن امور مشتریان: ۲۲۶۶۳۰۶۶-۰۲۱

مسیرهای دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

از سه طریق می‌توان به مجتمع تجاری پالادیوم دسترسی داشت که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

ماشین شخصی

به خیابان ولیعصر رفته و بعد از پل پارک وی (نرسیده به میدان تجریش)، به طرف خروجی که در سمت چپ خیابان ولیعصر به طرف زعفرانیه وجود دارد، بروید تا به خیابان مقدس اردبیلی وارد شوید. بعد از گذر از خیابان مقدس اردبیلی، به کوچه عروضی که پارکینگ پالادیوم در آن واقع شده است، خواهید رسید.

تاکسی

بعد از رفتن به تجریش، باید از تاکسی‌های که به سمت زعفرانیه می‌روند استفتده کنید تا شما را به مرکز خرید پالادیوم برسانند.

مترو

همان‌طور که گفته شد، نزدیکترین مترو به پالادیوم، مترو میدان تجریش در خط یک است، بنابراین شما باید در ایستگاه تجریش پیاده شوید و توسط تاکسی‌های تهران-ولنجک که به سمت زعفرانیه می‌روند، به مرکز خرید پالادیوم برسید.

فروشگاه‌های مرکز خرید پالادیوم

پاساژ پالادیوم بیش از ۱۶۰ واحد تجاری را در خود جای داده و انواع اقسام کالاها از برندهای معروف جهان در آن به فروش می‌رسند. کیفیت اجناس موجود در فروشگاه‌های پالادیوم بسیار باکیفیت هستند و محصولات برندهای محبوبی اعم از آدیداس، نایک، پوما، ریبوک، جین وست و سایر موارد در معرض فروش قرار دارند، بنابراین افرادی که طرفدار برندهای مشهور و محبوب هستند، می‌توانند پوشاک و کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی در فروشگاه‌های این مرکز خرید خریداری کنند.

کافه و رستوران پالادیوم

فضای داخلی فود کورت پالادیوم

منبع عکس: toptenteh

دو فود کورت در مجتمع پالادیوم وجود دارد که یکی از آن‌ها در طبقه همکف و دیگری در طبقه سوم واقع شده است. مجموعه غذایی که در طبقه همکف این مرکز خرید قرار گرفته است، بیشتر مربوط به میان وعده بوده و انواع کیک شیرینی، دسر، بستنی و نوشیدنی‌های گرم و سرد در آن سرو می‌شود؛ اما فود کورت اصلی این مجتمع در طبقه سوم آن قرار گرفته است. میزهای یک‌شکل با رنگ‌های مشابه در سراسر این رستوران قرار گرفته و غذاهای متنوعی در آن سرو می‌شود. تنوع غذایی بسیار بالا و کیفیت فوق‌العاده غذاهای این فود کورت موجب شده که بسیاری از افراد تنها به قصد خوردن غذا وارد این مجتمع شوند. در منو این رستوران انواع غذاهای دریایی، فست‌فودها، غذاهای ترکی، ایتالیایی و سنتی به چشم می‌خورد.

هایپرمارکت پالادیوم

هایپرمارکت پالادیوم تهران

منبع عکس: palladium.irancip

یک هایپرمارکت بسیار مجهز در طبقه همکف این مرکز خرید وجود دارد که می‌توانید به راحتی تمام نیازهای خانه و آشپزخانه خود را از آن خریداری کنید. انواع کالاهای خوراکی، فرآورده‌های دامی تازه و منجمد، انواع لبنیات، میوه‌ها و سبزیجات تازه فصلی و سایر موارد با بهترین کیفیت در این هایپرمارکت به فروش می‌رسند.

باشگاه‌های ورزشی و استخر پالادیوم

در طبقه ششم و ضلع جنوبی این مجتمع تجاری، یک مجموعه ورزشی با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ مترمربع وجود دارد که دارای یک سالن بدنسازی و استخر بوده و مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی روز دنیا است. کلاس‌های ورزشی متنوعی در این مجموعه برگزار می‌شود که از جمله مهم‌‌ترین آن‌ها می‌توان به یوگا، بدنسازی، کشتی آزاد، پیلاتس، تای چی، زومبا، اسپینینگ، بادی جیم، بادی اتک و تی آر ایکس اشاره کرد. همچنین انواع خدمات مربوط به ماساژ هم در این مجموعه ارائه می‌شود که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

کتابخانه پالادیوم

کتابخانه پالادیوم تهران

منبع عکس: arcrealstate

مجتمع پالادیوم از یک کتابخانه مدرن و مجهز بهره‌مند است که در آن انواع کتاب‌های فرهنگی، تاریخی و هنری مطابق با هر سلیقه و سنی در دسترس قرار دارد. علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را در این مکان آرامش‌بخش بخوانند. لازم به ذکر است که گاهی رویدادهای مربوط به کتابخوانی با حضور نویسندگان و هنرمندان در این کتابخانه برگزار می‌شود که مورد توجه اهالی هنر و مردم قرار می‌گیرد.

خانه کودک پالادیوم

وسایل موجود در خانه کودک پالادیوم

منبع عکس: arcrealstate

یکی دیگر از بخش‌های جذاب مرکز خرید پالادیوم را می‌توان خانه کودک برشمرد که بسیار هوشمندانه و به جا برای آن در نظر گرفته شده است. والدین می‌توانند با خیال راحت کودکان خود را تحویل مربیان حرفه‌ای و مجرب خانه کودک پالادیوم داده و مشغول خرید شوند. یک شهر بازی مجهز و نقلی در این مجتمع طراحی و ساخته شده است که می‌تواند خاطره‌ای جذاب و تکرارنشدنی را برای کودکان دلبند شما رقم بزند. جالب است بدانید که در روز ۱۶ مهر ماه هر سال به مناسبت روز جهانی کودک، جشنی به نام «پالادیوم به وقت کودکی» در خانه کودک پالادیوم برگزار می‌شود که پر از اتفاقات هیجان‌انگیز برای کودکان است.

فروشگاه پرینت‌های سه بعدی

فروشگاهی با نام DOOB در مرکز خرید پالادیوم وجود دارد که می‌تواند از افراد، حیوانات و اشیاءهای موجود، در ابعاد و اندازه‌های مختلف پرینت سه بعدی تهیه کرده و به زیبایی هر چه تمام‌تر شما را سورپرایز کند. شما می‌توانید با رفتن به این فروشگاه یک پرینت سه بعدی از خود یا اعضای خانواده‌تان تهیه کرده و هدیه‌ای متفاوت را به دوستان خود تقدیم کنید.

سایر مراکز مجتمع تجاری پالادیوم

مراکز ویژه و متنوعی در مرکز خرید پالادیوم است که آن را از سایر پاساژها و مراکز خرید متمایز می‌سازد. در ادامه به برخی دیگر از مراکز پالادیوم اشاره خواهیم کرد:

  • اسباب بازی فروشی ماتی لوس در طبقه آخر
  • گالری موسیقی پارس پلاس در طبقه سوم جنوبی
  • کافه نان دنجا در طبقه سوم میانی
  • داروخانه
  • کارواش
  • خشکشویی
  • آژانس هواپیمایی

پرسش‌های متداول

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

مرکز خرید پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف قرار دارد.

معمار پالادیوم کیست؟

طراحی و معماری این پاساژ بزرگ و مدرن توسط آقای «پدرام امن زاده» انجام شده و آقای حسن رفتاری مالک آن است.

آیا امکان دسترسی به پالادیوم با مترو وجود دارد؟

نزدیک‌ترین مترو به پالادیوم، ایستگاه مترو میدان تجریش در خط یک است

ساعت کار واحدهای پالادیوم چگونه است؟

واحدهای تجاری ۱۰ تا ۲۲، رستوران‌ و کافه‌ها ۱۱ تا ۲۳، سوپرمارکت ۹ تا ۲۲:۳۰ آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر