حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

عرضه قابلیت تماس صوتی و تصویری برای نسخه وب واتس‌اپ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
واتس‌اپ تصمیم دارد که تماس‌های صوتی و تصویری را به واتس‌اپ وب بیفزاید و از این طریق بتواند با نرم‌افزار زوم به رقابت بپردازد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  techradar، تا به امروز واتس‌اپ وب ابزاری کاملا ابتدایی برای در و بدل کردن پیام‌ها بود و تنها برای ارسال و دریافت پیام‌های متنی و تصاویر کاربرد داشت. اما توسعه‌دهندگان واتس‌اپ تصمیم گرفته‌اند که امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری را نیز به این نرم‌افزار بیفزایند.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از WABetaInfo که در کشف قابلیت‌های جدید واتس‌اپ شهرت دارد حاکی از آن است که دکمه‌ای برای تماس‌ها در قسمت بالا و سمت راست رابط کاربری واتس‌اپ وب افزوده خواهد شد. زمانی که یک تماس در جریان است، پنجره پاپ آپ کوچکی به منظور نمایش وضعیت تماس برایتان ظاهر می‌شود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که به‌صورت همزمان در سربرگ‌های دیگر مرورگر به وب گردی بپردازید.
 
 
 
اگرچه این قابلیت هنوز به‌صورت رسمی عرضه نشده است اما WABetaInfo اعلام کرده است که به کدهای واتس‌اپ دسترسی پیداکرده و با مشاهده به اتمام رسیدن فرایند افزوده شدن امکان تماس صوتی و تصویری به واتس‌اپ، به این نتیجه رسیده است این قابلیت در طی چند هفته به کاربران عرضه خواهد شد.
 
اگر شما تنها روی همراه هوشمند خود از واتس‌اپ وب استفاده می‌کنید برایتان خبرهای خوبی داریم. واتس‌اپ به‌زودی قابلیت‌های هیجان‌انگیزی را به نرم‌افزار همراه خود خواهد افزود. از این سری قابلیت‌ها می‌توان به امکان ارسال تصاویری اشاره کرد که در همراه هوشمند کاربر ذخیره نمی‌شوند و پس از مشاهده از چت برای همیشه حذف خواهد شد.
 
اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که مشتاق به تست آخرید قابلیت‌های واتس‌اپ هستید می‌بایست به برنامه بتای واتس‌اپ وارد شوید. برای استفاده از برنامه بتای اندروید می‌بایست به صفحه WhatsApp Beta در گوگل پلی وارد شوید و مشخصات خود را وارد کنید. پس از چند ساعت نسخه عادی واتس‌اپ شما به‌صورت خودکار به واتس‌اپ بتا تغییر خواهد کرد.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر