حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ثبت‌‌نام دوره MBA و DBA دانشگاه تهران

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یادگیری مهارت‌های جدید لازمه همه مشاغل و پست‌های سازمانی است. در دنیای پر از تغییر و تحول امروز آن لحظه‌ای که یادگیری را متوقف کنید لحظه شکست و نابودی مسیر شغلی شما است. سرعت پیشرفت علوم مختلف به قدری بالا رفته که اگر شما مهارت‌های نرم لازم برای استفاده از آن‌ها را کسب نکنید در مدت زمان کوتاهی از رقابت نفس‌گیر کسب و کارها جا می‌مانید. نوکیا، فوجی فیلم و یاهو بهترین نمونه برای شرکت‌های بزرگی هستند که امروز کسی در موردشان حرف نمی‌زند.

دوره MBA و دوره DBA جز شناخته‌شده‌ترین دوره‌های حرفه‌ای آموزش مدیریت در سراسر جهان به شمار می‌روند. مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها برای ارتقای شغلی، افزایش دانش و مهارت و همچنین گسترش شبکه حرفه‌ای‌شان در این دوره‌ها شرکت می‌کنند. این دوره‌ها حاصل انباشت سال‌ها تجربه مدیران موفق و تبدیل آن‌ها به دانش مدون بوده و با شرکت در این دوره‌ها علاوه بر اینکه بسته‌ای ارزشمند از دانش را کسب می‌کنید می‌توانید شبکه حرفه‌ای خود را گسترش دهید.

دوره‌های نیمه حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران بهترین فرصت برای مدیرانی است که نمی‌توانند به مدت ۱ سال ۲ روز از تایم هفتگی خود را به حضور در کلاس اختصاص دهند. با کمک پلتفرم پیشرفته آموزشی VLA، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز دروس خود را مطالعه کنید، تمرین‌ها و پروژه‌هایی از دنیای واقعی کسب‌و‌کار را حل کنید و هر موقع اشکالی داشتید با پشتیبان آموزشی و استاد خود ازطریق سیستم تیکتینگ پلتفرم آموزشی در ارتباط باشید.

علاوه بر بخش غیرحضوری هر ۴۰ روز یکبار یک کلاس حضوری در روزهای جمعه تشکیل می‌شود تا دانش‌پذیران با اساتید و هم‌دوره‌ای‌های خود ارتباط مستقیم داشته باشند.

دوره‌های نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران به‌صورت یکساله برگزار می‌شود و در پایان به فارغ‌التحصیلان گواهی دوزبانه از طرف دانشگاه تهران صادر می‌شوند. این گواهی‌ها همچنین قابلیت ترجمه و دریافت مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را دارند.

وبسایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

گروه‌های آموزشی باتوجه‌به ظرفیت دانشگاه باز می‌شوند. برای اطلاع از وضعیت ثبت نام دوره MBA در دو گرایش استراتژی و بازاریابی و ثبت نام دوره DBA به وب‌سایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۲۲۱۳۶۷۶۴ تماس بگیرید.

همچنین در صفحات اینستاگرام و تلگرام ما با آی دی @vla.ir اطلاعات تکمیلی قرار گرفته است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر