حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی‌های جدید اوپو احتمالا دارای چیپست Snapdragon 870 هستند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت کوآلکام قصد دارد که چیپست Snapdragon 870 را در دسامبر رونمایی کند و انتظار می رود که این چیپست، نسخه لایت یک پرچم دار باشد. این تراش احتمالا به عنوان یک تراشه مقرون به صرفه تر به کار می رود که می تواند عملکرد بسیار مشابه تراشه پرچمدار را ارائه دهد، در حالی که برخی از ویژگی‌های پرچمدار را ندارد.

افشاگری به نام Digital Chat Station گفته است که اوپو در حال توسعه گوشی است که دارای چیپست جدید به نام Snapdragon 870 است.

این چیپست جدید که توسط کوآلکام ساخته می شود می تواند به سرعت پردازنده داخلی،  3.2 گیگاهرتزی دست پیدا کند و تصور می شود که این فقط یک هسته فوق العاده قدرتمند باشد. از نظر تئوری، این اطلاعات می گوید که این چیپست قدرتمندتر از Snapdragon 865 خواهد بود اما هنوز از نظر عملکرد خام با SD875  همخوانی ندارد و با آن یکی نیست.

با توجه به اینکه مردم از  چیپست‌های پرچمدار بیشتر استفاده می کنند، منطقی است که کوآلکام چیپست‌های پرچمدار خود را متنوع تر کند. ما همچنین به دنبال سرنخ‌های بیشتری خواهیم بود تا بدانیم که دقیقا چیپست 870 و  چیپست پرچمدار 875 از چه نظر با یکدیگر تفاوت دارند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر