آیفون 12 می تواند در آینده از شارژ معکوس پشتیبانی کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ممکن است آیفون 12 یک ویژگی اعلام نشده داشته باشد و آن هم، توانایی شارژ معکوس تجهیزات جانبی شما به صورت بی سیم باشد.با توجه به پرونده FCC که اولین بار توسط  Jeremy Horwitz یافت شد، اپل، این غول فناوری گفته است: ”در سال 2020 مدل‌های آیفون از شارژ WPT  با 360 kHz برای شارژ تجهیزات جانبی شما (شامل یک لوازم جانبی بالقوه خارجی اپل در آینده) پشتیبانی می‌کنند. “

این موضوع هنوز مبهم است، اما  Mark Gurman در توئیت خود کپی مدارک مربوطه (تصویر پایین) را منتشر کرده و نشان داده است که گوشی‌های آیفون 12 ممکن است دارای ویژگی پنهان شارژ معکوس باشند.

او نوشته که سری جدید آیفون ها ممکن است بتوانند نسل بعدی ایرپاد‌های اپل را از طریق سیستم  MagSafe این شرکت شارژ کنند.

توجه داشته باشید که  شارژ معکوس بی سیم در آیفون 11 نیز شایعه شده بود ولی اپل این ویژگی را در نسخه نهایی این گوشی حذف کرد. این شرکت ممکن است تصمیم گرفته باشد که این بار این ویژگی را اجرا کند ولی ما نمی توانیم مطمئن شویم مگر اینکه خود شرکت به طور رسمی این ویژگی را اعلام کند.

به هر حال خیلی هیجان انگیز نخواهد بود اگر آیفون 12 واقعاً از این قابلیت برخوردار باشد چرا که خیلی از تولید کنندگان برای جذب کردن خریداران  این ویژگی شارژ معکوس را به گوشی‌های خود اضافه کرده اند؛ مانند اوپو و وان پلاس. همچنین سامسونگ این قابلیت را فناوری  Wireless Powershare نام‌گذاری کرده و برای اولین بار آن را سال گذشته در گوشی گلکسی S10 خود معرفی کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر