معرفی فورد برانکو تیونیگ شده توسط هنسی؛ 750 اسب وحشی بخار…!!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با وجود آنکه هنوز امکان ثبت سفارش فورد برانکو 2021 برای مشتریان وجود ندارد اما هنسی، شرکت معروف تیونینگ خودرو، برنامه‌های خود را برای ارائه نسخه ولوسی‌رپتور V8 برانکو اعلام کرده است. کمپانی هنسی قصد دارد 24 نسخه از این خودرو را برای سال 2021 به مرحله تولید برساند و هر کدام را با قیمت ۲۲۵ هزار دلار به مشتریان تحویل دهد.
فورد برانکو قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه سوپرشارژ وی8 به حجم 5 لیتر است که 750 اسب بخار قدرت از آن بیرون خواهد آمد. گیربکس خودکار 10 سرعته نیز با این پیشرانه همراه شده است. در واقع پیشرانه مذکور نوعی به‌روزرسانی اساسی نسبت به موتور تویین توربو شارژ 2.7 لیتری v6 فورد برانکو با قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 542 نیوتن متر است. هنسی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این خودرو را حدود 4.5 ثانیه تخمین می‌زند. همچنین یک درب کاپوت جدید با شکاف بزرگ در قسمت جلو جهت مکش هوا نیز برای هنسی ولوسی‌رپتور برانکو در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر اینتر کولرهای آبی و سیستم سوخت‌رسانی به‌روزآوری شده و سیستم القایی مکش هوا در محصول جدید هندسی جضور خواهند داشت. سامانه اگزوز نیز ارتقا یافته و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.
سیستم تعلیق جدید با رینگ و تایرهای بزرگتر، سپرهای جدید، چراغ های ال ای دی و روکش چرمی سفارشی کابین، از جمله به‌روزرسانی‌های انجام شده توسط هنسی روی فورد برانکو به حساب می‌آیند. هنسی ولوسی رپتور v8 برانکو در نسخه های دو و چهار در روانه بازار خواهد شد. مشتریان می‌توانند این محصول را با گارانتی 3 ساله یا 58 هزار کیلومتر از نمایندگی‌های هنسی یا فورد خریداری کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر