سامسونگ از گسترش سبد سهام گوشی های هوشمند انعطاف پذیر خبر داد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی سامسونگ الکتریک به تازگی از گزارش مالی خود رونمایی کرده و از گسترش بازه قیمت گوشی های هوشمند انعطاف پذیر خود در سال های آینده خبر داد.

در اوایل هفته جاری، کمپانی سامسونگ الکتریک از سود عملیاتی خود رونمایی کرده و به توضیح جزییات گزارش مالی اخیر خود پرداخت. غول فناوری کره ای، رشد و منفعت خود را به عوامل مختلفی مرتبط دانسته و از برنامه ریزی برای تعمیم و گسترش پورتفوی گوشی های هوشمند انعطاف پذیر در سال 2021 خبر داد.

طبق گزارش TheElec، سود عملیاتی شرکت سامسونگ در دو سال به حداکثر خود رسیده و فروش محصولات این کمپانی در سه ماهه سوم به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. از سود کلی 12.35 تریلیونی (10.9 میلیارد دلار آمریکا)، سهم تجارت گوشی های هوشمند حدود یک سوم، یعنی 4.45 تریلیون (3.9 میلیارد دلار آمریکا) بوده است. این رقم در مقایسه با سال گذشته، تقریبا 1.54 تریلیون (1.35 میلیارد دلار آمریکا) بیشتر شده است. این شرکت کره ای، مدیریت موثر هزینه ها و بازاریابی را دلیل عمده این افزایش خواند.

در یک تماس کنفرانسی، سامسونگ از برنامه های خود برای گسترش بازه قیمت گوشی های هوشمند انعطاف پذیر خود خبر داد. به بیان دیگر، دستگاه های انعطاف پذیر سامسونگ احتمالا با برچسب قیمت ارزان تری در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. تا این لحظه، گوشی های انعطاف پذیر تنها بخش کوچکی از فروش کلی گوشی های هوشمند این شرکت هستند، اما انتظار می رود که این بخش کوچک در چند سال آینده گسترش پیدا کرده و بزرگ تر شود. علیرغم سه ماهه سوم پرمنفعت، سامسونگ پیش بینی می کند که هم سود و هم فروش در سه ماهه چهارم، و به خاطر افزایش رقابت از سوی کمپانی های دیگر، کمتر خواهد شد.

کمپانی سامسونگ همچنین اعلام کرده که تقاضای محدود گوشی های هوشمند به سبب پاندمی ویروس کرونا به نحوی موجب تقویت فروش در سه ماهه سوم سال 2020 شده است. البته این موضوع تنها درباره فروش گوشی های هوشمند، بلکه در خصوص سایر محصولات این کمپانی نیز صدق می کند. از آنجا که کار در خانه به یک قاعده و هنجار کلی در سال 2020 تبدیل شده، دستگاه هایی که دارای صفحه نمایش بزرگ تر هستند، از محبوبیت و کاربرد بیشتری برخوردار شده اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر