حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دومین شاسی بلند لوکس برند جنسیس معرفی شد؛ هیوندای به دنبال تسخیر بازار کراس اوورهای لوکس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی کره‌ای هیوندای در حال گسترش محصولات زیرشاخه لوکس خود یعنی جنسیس است و امروز شاهد رونمایی از جدیدترین شاسی بلند این خودروساز هستیم. مدل جنسیس GV70 2022 به صورت غیررسمی و بدون مشخصات فنی رونمایی شد تا توجهات را پیش از حضور واقعی در بازار، به سمت خود جلب سازد.

این اولین بار نیست که شرکت کره‌ای جنسیس دست به چنین اقدامی می‌زند. پیش از این شاهد رونمایی بی سروصدا از مدل G80 سدان به سبکی مشابه بودیم اما امروز مدل جی وی هفتاد به عنوان یک کراس اوور لوکس به نمایش گذاشته شده است. این دومین شاسی بلند موجود در سبد تولیدات شرکت جنسیس بوده که به عنوان نمونه کوچکتر GV80 وارد میدان خواهد شد. در حال حاضر طراحی ظاهری این خودرو به طور کامل در تصاویر به نمایش درآمده و شباهت آن به مدل G70 سدان فیس لیفت غیر قابل انکار است.

جنسیس gv70

چراغ‌های دوگانه در قسمت عقب و جلو خودرو و جلو پنجره سپر مانند همچون سایر مدل‌ها در اینجا نیز مشاهده می‌شود. طراحی GV70 به ویژه در قسمت ستون c حالتی دراماتیک‌تر به خود گرفته و به همراه سراگزورهای کرومی دایره‌ای شکل، توجهات بیشتری را به سوی خود جلب می‌کند. نسخه اسپرت این کراس اوور هم از سوی جنسیس تولید خواهد شد که به جزئیات بصری زیباتر و اسپرت‌تر مزین می‌شود.

درون کابین صفحه نمایشگر ۱۴.۵ اینچی بالای داشبورد حضور یافته و کنسول کیلومتر شمار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی نیز مقابل راننده قرار گرفته است؛ حالت کلی کابین نیز مشابه دیگر محصولات جنسیس به نظر می‌رسد. همانطور که اشاره شد هنوز جزئیات فنی این خودرو به طور رسمی اعلام نشده اما می توان فرض کرد پیشرانه این خودرو همچون برادر بزرگترش در حالت استاندارد یک موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و در نسخه سفارشی از نوع ۳.۵ لیتری شش سیلندر با حداکثر قدرت ۳۷۵ اسب بخار باشد. احتمالا در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر بشود.

در حال حاضر کراس اوورهای لوکس به عنوان گل سرسبد بازار خودرو شناخته می‌شوند و با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان حدس زد که جنسیس gv70 می‌تواند یک برنده واقعی در این بازار به حساب آید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر