رندر های جدید گلکسی اس ۲۱ سنسوری جدید را نشان می‌دهند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

درحالی‌که قرار است گلکسی S21، یک‌ماه زودتر ازموعد معرفی شود، آن‌لیکس (OneLeaks)، همانند گذشته رندری جدید از اس 21 الترا را منتشر کرد که با رندرهای قبلی خود، کمی متفاوت است.

رندر جدید اس 21

رندر جدید منتشر شده 

همان‌طور که در رندر منتشرشده مشاهده می‌کنید در اس 21 الترا، سنسوری جدید در بخش بالایی فلش LED، قرار گرفته است؛ اما  هنوز مشخص نیست حسگر جدید متعلق به دوربین پنجم بوده یا حسگر تشخیص عمق «TOF» است؛ همچنین اگر توجه داشته باشید موقعیت فلش LED نیز کمی تغییر کرده است.

طبق شایعات، اس ۲۱ الترا از یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و حسگری ۴۰ مگاپیکسلی در دوربین سلفی، استفاده خواهد کرد که ازلحاظ عددی (مگاپیکسل) تفاوتی چندانی با اس ۲۰ نخواهد داشت و عملکرد آن نیز هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این‌ وجود کاملا واضح است که اس ۲۱ دوربینی اضافه دارد که می‌تواند مانند روند جدید بازار، دوربین التراواید اضافی باشد.

رندر جدید اس 21

رندر قدیمی

در‌حال‌حاضر، اطلاعات دقیقی از سخت‌افزار پرچم‌دار جدید سامسونگ، دردسترس نیست اما پیش‌بینی می‌شود که از پردازنده‌ی بهبود یافته ۵ نانومتری، دوربین و باتری بهبود یافته و البته کمی کاهش قیمت در مدل‌های پایه را شاهد باشیم. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر