حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپلیکیشن TikTok بار دیگر از تحریم های ایالات متحده در امان ماند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بنا به حکم صادر شده از سوی قاضی پنسیلوانیایی، اپلیکیشن TikTok بار دیگر از منع کاربرد در ایالات متحده در امان ماند. در ادامه با جزییات این گزارش همراه ما باشید.

اپلیکیشن TikTok بار دیگر از منع کاربرد در ایالات متحده در امان ماند. یک قاضی پنسیلوانیایی در پاسخ به دادخواست سه تن از بزرگان محبوب TikTok ، حکم مسدودسازی این اپلیکیشن از تاریخ دوازده نوامبر به بعد را به طور موقتی رد کرد.

این دومین باری است که یک حکم ممنوعیت علیه تیک تاک توسط دادگاه ها رد می شود. در ماه سپتامبر، یک قاضی از تلاش ترامپ برای حذف این اپلیکیشن از فروشگاه های اپلیکیشن US جلوگیری کرد. البته این حکم، شامل دستور وزارت بازرگانی، مبنی بر مسدود سازی هر گونه استفاده از TikTok از تاریخ دوازده نوامبر به بعد نمی شد.

با نزدیک شدن به دوازدهم نوامبر، سه تن از بزرگان محبوب اپلیکیشن TikTok از اعمال ممنوعیت احتمالی شکایت کرده و مدعی شدند که این ممنوعیت به کسب و کار و تجارت آن ها لطمه خواهد زد.

 یکی از مقامات تیک تاک به نام ونسا پاپاس، طی بیانیه ای از سازندگان برنامه که همواره در حال تلاش برای حفظ تجارت، آزادی بیان و پشتیبانی از کسب و کارهای کوچک هستند، قدردانی نموده و حمایت همه جانبه خود از آن ها را اعلام کرده است. وی افزود که این گروه همچنان ابزار و زمینه های لازم برای چنین اقداماتی را فراهم می کند.

طبق گزارش های واشنگتن پست، وزارت دادگستری قادر است در صورت لزوم در حکم آخر تجدید نظر کند؛ لذا شرایط برای تیک تاک همچنان دشوار و پیچیده خواهد بود. علاوه بر این مقامات تیک تاک هنوز در انتظار نهایی شدن قرارداد خود با والمارت و اوراکل هستند؛ قراردادی که توسط شخص ترامپ تایید شده اما محتوای آن به مذاق دولت پکن چندان خوش نیامده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر