حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ضرردهی واحد موبایل ال جی در فصل سوم ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال‌جی روز گذشته گزارش مالی عملکرد خود در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی منتشر کرد که بازه‌ی بین جولای تا سپتامبر ۲۰۲۰ (اواسط خرداد تا اواسط مهر ۱۳۹۹) را شامل می‌شود. نتایج به‌دست‌آمده از واحد تجاری ال‌جی در صنعت موبایل، امیدوارکننده هستند و نشان می‌دهند بخش موبایل ال‌جی پتانسیل خوبی برای رسیدن به شرایط بهتر دارد.

درآمد عملیاتی واحد موبایل ال‌جی در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰،‌ ۱٫۵۲ تریلیون وون (۱٫۳۴ میلیارد دلار) اعلام شده است که از افزایش ۱۷ درصدی فروش فصلی گوشی‌های ال‌جی حکایت می‌کند. با وجود در آمد عملیاتی ۱٫۳۴ میلیارد دلاری، واحد موبایل ال‌جی همچنان برای این شرکت ضرردهی می‌کند. این واحد از ال‌جی در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰ به‌میزان ۱۲۴٫۹ میلیون دلار ضرردهی کرده است که کمتر از ضرردهیِ ۱۶۹٫۱ میلیون دلاری واحد موبایل در سه‌ماهه‌ی دوم امسال محسوب می‌شود. 

در ادامه بخوانید:

ال‌جی می‌گوید میزان فروش محصولاتش در بازارهای بزرگ آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی بهبود پیدا کرده است. گوشی‌های ال‌جی وینگ و ال‌جی ولوت و ال‌جی Q51 به‌عنوان مهم‌ترین گوشی‌های هوشمند ال‌جی در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰ معرفی شده‌اند.

افزایش راندمان تولید و فروش بهتر از حد انتظار گوشی‌های اقتصادی جدید ال‌جی، اصلی‌ترین دلایل برای کاهش ضرردهی واحد موبایل این شرکت هستند. ال‌جی می‌گوید در فصل‌های آتی قصد دارد تمرکز بیشتری روی بازارهای آمریکا داشته باشد. این شرکت امیدوار است شاهد تقاضای بیشتری برای گوشی‌های 5G باشد.

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی گزارش مالی جدید ال‌جی چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر