کمپین همسفر من باش، راهکار اتاقک برای آموزش تصمیم‌های مسئولانه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

جذابیت و زیبایی‌های زندگی هم، درکنار همسفرهای خوب، دوچندان می‌شود.

اتاقک، سامانه آنلاین رزرو ویلا، سوئیت و بوم‌گردی در ایران، باتوجه‌به مسئولیت خود و با همکاری برندهای مطرح کشور مانند دیجی کالا، تپسی، فلایتیو، دیجی‌استایل، مو‌تن‌رو، نماوا، کوییز آف کینگز، فیدیبو و بیمیتو کمپین جذابی را با نام  “همسفر من باش” اجرا کرده است که همراه‌با بازی، نکات مهم یک سفر و زندگی مسئولانه را یادآور می‌شود و در پایان هزاران کد تخفیف به‌همراه ۵ بسته ارزشمند جایزه از خدمات تمامی این برندها را به شرکت‌کنندگان اهدا می‌کند.

همسفران کمپین

استفاده از خدمات آنلاین در این روزها کمک بسیار زیادی به ما می‌کند تا از حضور در فضاهای شلوغ خودداری کنیم. قصد داریم در همسفر من باش و به کمک ۹ برند برتر کشور در حوزه خدمات آنلاین این مسیر را برای شما راحت‌تر کنیم. فلایتیو، دیجی استایل، دیجی کالا، نماوا، تپ‌سی، مو‌تن‌رو، فیدیبو و کوییز آف کینگز، بیمیتو همسفرهای ما در این کمپین هستند. شما در «همسفر من باش» از همه این برندها و همچنین از اتاقک جایزه و کد تخفیف دریافت می‌کنید و می‌توانید با این کدهای تخفیف به‌راحتی و با شرایط ویژه از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

زمان برگزاری

شما از ۶ آبان تا ۲۵ آبان فرصت دارید تا در این کمپین شرکت کنید و شانس خود را برای بردن جایزه‌های بزرگ آن امتحان کنید.

نحوه شرکت

برای شرکت در «همسفر من باش» کافی است وارد صفحه کمپین شوید. ثبت نام کنید و به سؤال‌های هر مرحله پاسخ مسئولانه دهید. این سؤال‌ها درواقع بر اساس باید و نبایدهای یک سفر و زندگی مسئولانه تنظیم شده‌اند. بعد از اتمام سؤال‌ها، کدهای تخفیف برای شما ارسال می‌شوند و برای شرکت در قرعه‌کشی پایانی و بردن ۵ جایزه ویژه کمپین صاحب یک شانس می‌شوید. همچنین می‌توانید با دعوت دوستان خود به کمپین، شانس خود را برای بردن جوایز کمپین بیشتر کنید.

جوایز

همسفرهایمان در این کمپین علاوه بر کدهای تخفیف، ۵ بسته جایزه نیز به کاربران به قید قرعه اهدا خواهند کرد. این ۵ بسته شامل هدایای زیر است:

  • ۲ شب اقامت رایگان در ویلا با اتاقک
  • اعتبار ۵۰۰ هزارتومانی فلایتیو برای پرواز
  • اعتبار ۵۰۰ هزار تومانی دیجی استایل
  • اعتبار ۲۰۰ هزار تومانی سوپرمارکت دیجی‌کالا
  • اشتراک ۶ ماهه نماوا
  • یک ماه سفر رایگان با تپ‌سی
  • اعتبار ۲۰۰ هزار تومانی مو‌تن‌رو برای خرید لوازم بهداشتی-آرایشی
  • اعتبار ۱۰۰ هزار تومانی فیدیبو
  • هودی کوییزی از کوییز آف کینگز

برای اینکه شانس خود را برای بردن این ۵ جایزه ارزشمند بیشتر کنید می‌توانید از دوستان خود برای شرکت در مسابقه دعوت کنید.

سفر به سلامت

امید داریم با شرکت در این کمپین درکنار همسفرهای خوبمان، راه و رسم سفر مسئولانه را باهم بیاموزیم و با کمک کدهای تخفیف کسب‌وکارهای آنلاین برتر کشور، تا حد ممکن از رفتارهای پرخطر در پرهیز کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر